Gå til innhold

Gode nettbutikker??

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Noen som vet om noen bra nettbutikker som selger barneklær?

Og vet noen om det er mulig og få kjøpt byggmester bob effekter på nettet? (Ikke filmer)

Takker for hjelp!

Mvh

Fortsetter under...

Gjest what the...
Skrevet

Henger meg på.:o)

Hvor mye må man betale ekstra for forsendelse og toll?

Står kanskje på siden men jeg er ikke så stødig i engelsk.

Porto kommer an på vekt. 30-40 kroner fra England, og 60 fra USA er vanlig for en ikke altfor tung pakke.

Hvis verdien av pakken er under 200 kroner, betaler du ikke toll eller moms. Kjøper jeg noe som koster mer, spør jeg gjerne selger i forkant om h*n er villig til enten å merke med verdi under 200, eller å merke som gave. Som regel går dette bra. Jeg har ikke betalt noe toll enda.

Gjest Shira12
Skrevet

Porto kommer an på vekt. 30-40 kroner fra England, og 60 fra USA er vanlig for en ikke altfor tung pakke.

Hvis verdien av pakken er under 200 kroner, betaler du ikke toll eller moms. Kjøper jeg noe som koster mer, spør jeg gjerne selger i forkant om h*n er villig til enten å merke med verdi under 200, eller å merke som gave. Som regel går dette bra. Jeg har ikke betalt noe toll enda.

Er det enkelt og handle der???

Har aldri handlet der før, faktisk så har jeg aldri handlet fra utlandet før.

Hvordan går jeg frem?

Takk for svar. Har en 3-åring som er stoooooor bob-fan! :-)

Skrevet

Er det enkelt og handle der???

Har aldri handlet der før, faktisk så har jeg aldri handlet fra utlandet før.

Hvordan går jeg frem?

Takk for svar. Har en 3-åring som er stoooooor bob-fan! :-)

Det er veldig enkelt synes jeg.

Det første du må gjøre, er å registrere deg hos Paypal. Det tar noen dager, og det bør være klart før du kjøper noe, så du kan få betalt.

Så registrerer du deg hos eBay. Finner noe du er interessert i, leser annonseteksten NØYE, og finner ut hva du synes du kan gi for det. Legg inn bud, og se om du vinner. Prosessen er godt forklart på eBay sine sider.

Jeg kjøper ikke barnetøy andre steder mer.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...