Mumlegåseegg Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Hva er ordet for "setter pris på" Trodde det ble stavet slik, jeg; "Apprichiate" Men jeg ser at det er noe feil, og at det ikke stemmer, så please hjelp meg??? 0 Siter
Gjest appreciate Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Appreciate. Tips: hvis du søker på et feilstavet ord på google, vil ofte google foreslå en annen stavemåte. Jeg tillot meg å hjelpe selv om jeg ikke er engelsk (i og med at du ber om engelsk hjelp, og ikke engelskhjelp) :-) 0 Siter
Mumlegåseegg Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 appreciate ...i tilfelle flere lurer... 0 Siter
Mumlegåseegg Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Appreciate. Tips: hvis du søker på et feilstavet ord på google, vil ofte google foreslå en annen stavemåte. Jeg tillot meg å hjelpe selv om jeg ikke er engelsk (i og med at du ber om engelsk hjelp, og ikke engelskhjelp) :-) Takk! Fant det ut, jeg også! Glemte bindestreken... 0 Siter
Gjest Kjøtteteren Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Appreciate. Tips: hvis du søker på et feilstavet ord på google, vil ofte google foreslå en annen stavemåte. Jeg tillot meg å hjelpe selv om jeg ikke er engelsk (i og med at du ber om engelsk hjelp, og ikke engelskhjelp) :-) Hehe 0 Siter
Gjest Kjøtteteren Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Takk! Fant det ut, jeg også! Glemte bindestreken... Nei, ingen bindestrekk! Ett ord! 0 Siter
Gjest Kjøtteteren Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Nei, ingen bindestrekk! Ett ord! Haha, og ikke to k-er i "bindestrek" heller. 0 Siter
Mumlegåseegg Skrevet 29. mars 2004 Forfatter Skrevet 29. mars 2004 Nei, ingen bindestrekk! Ett ord! Kverulant 0 Siter
Gjest Kjøtteteren Skrevet 29. mars 2004 Skrevet 29. mars 2004 Kverulant Ja, sorry, det skulle vært en smiley der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.