Gå til innhold

Lee og sånn...

Anbefalte innlegg

Gjest buksekjøp
Skrevet

Er på utkikk etter nye bukser da de jeg har nå er blitt altfor store - igjen...

Men denne gangen skal jeg se litt på Lee - modellene i stedet for VeroModa modellene.

Men det jeg lurer litt på, er hvem som har Lee bukser? Skal inn til Trondheim for å shoppe og lurer på hvilken butikker som har dem. Har dere noen andre tips om buksemodeller som passer for en jente som er hele 185cm over bakken? Er avhengi av at buksene er laaaange i føttene...

Takker.

Skrevet

Lee har noen lange, Levis har enda lengre. 36 tommer i bena.

Et merke som heter C-girl har også 36 tommer i bena.

serendipity
Skrevet

Aner ikke hvor i Trondheim de har det. Men Replay har flere bukser for de med ekstra lange ben. Prisen ligger på ca. 1200 - 1300,-

serendipity
Skrevet

Aner ikke hvor i Trondheim de har det. Men Replay har flere bukser for de med ekstra lange ben. Prisen ligger på ca. 1200 - 1300,-

serendipity
Skrevet

Svaret mitt var til buskekjøp :-)

Gjest Ibsens ripsbusker
Skrevet

Buskekjøp. Da må hun vel på gartneriet da...*flirer*

Gjest og andre buksevekster/ serendipity
Skrevet

he he... :-)

Gjest og andre buksevekster/ serendipity
Skrevet

Buskekjøp. Da må hun vel på gartneriet da...*flirer*

Nå bli det jo bare surr, svarer til meg selv nå ;-)

hehe..

Skrevet

Sjekk om SmartClub har, vet de har Levi's, og kan godt hende de har Lee.

Skrevet

Du som er på buksejakt, ta en titt om det er noen merker som har 36 i lengde og er uten store baklommer?

Jeg har leita i mange mnd men finner ikke.

Gjest buksekjøp
Skrevet

Du som er på buksejakt, ta en titt om det er noen merker som har 36 i lengde og er uten store baklommer?

Jeg har leita i mange mnd men finner ikke.

Skal si fra når jeg finner str.36 i lengden,ja! Vet det finnes for det måtte jeg ha for noen år siden også. Eneste som er langt nok til meg. Har fått mange gode tips her inne nå,så på lørdag blir det shopping for alle penga. :)

Skrevet

Skal si fra når jeg finner str.36 i lengden,ja! Vet det finnes for det måtte jeg ha for noen år siden også. Eneste som er langt nok til meg. Har fått mange gode tips her inne nå,så på lørdag blir det shopping for alle penga. :)

Popin har lange bukser, 36 i lengde men ingen modeller som passer til meg nå.

Skrevet

Jeg fant bukse i dag på popin. Størrelse small og lengde 36. Endelig :o)

Gjest buksekjøp
Skrevet

Jeg fant bukse i dag på popin. Størrelse small og lengde 36. Endelig :o)

Bra! Da skal jeg jammen innom Popin å se på bukser!

Håper du ble fornøyd! :):)

Skrevet

Bra! Da skal jeg jammen innom Popin å se på bukser!

Håper du ble fornøyd! :):)

Jeg ble råfornøyd men må bare si at buksa var veldig kort foran, det passer meg da. men høy bak.

Egentlig ble jeg vel mest glad over å finne en strechbukse med den lengden i det hele tatt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...