Gjest buksekjøp Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Er på utkikk etter nye bukser da de jeg har nå er blitt altfor store - igjen... Men denne gangen skal jeg se litt på Lee - modellene i stedet for VeroModa modellene. Men det jeg lurer litt på, er hvem som har Lee bukser? Skal inn til Trondheim for å shoppe og lurer på hvilken butikker som har dem. Har dere noen andre tips om buksemodeller som passer for en jente som er hele 185cm over bakken? Er avhengi av at buksene er laaaange i føttene... Takker. 0 Siter
En_Mamma Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Lee har noen lange, Levis har enda lengre. 36 tommer i bena. Et merke som heter C-girl har også 36 tommer i bena. 0 Siter
serendipity Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Lee har noen lange, Levis har enda lengre. 36 tommer i bena. Et merke som heter C-girl har også 36 tommer i bena. Aner ikke hvor i Trondheim de har det. Men Replay har flere bukser for de med ekstra lange ben. Prisen ligger på ca. 1200 - 1300,- 0 Siter
serendipity Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Aner ikke hvor i Trondheim de har det. Men Replay har flere bukser for de med ekstra lange ben. Prisen ligger på ca. 1200 - 1300,- 0 Siter
serendipity Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Lee har noen lange, Levis har enda lengre. 36 tommer i bena. Et merke som heter C-girl har også 36 tommer i bena. Svaret mitt var til buskekjøp :-) 0 Siter
Gjest Ibsens ripsbusker Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Svaret mitt var til buskekjøp :-) Buskekjøp. Da må hun vel på gartneriet da...*flirer* 0 Siter
Gjest og andre buksevekster/ serendipity Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Svaret mitt var til buskekjøp :-) he he... :-) 0 Siter
Gjest og andre buksevekster/ serendipity Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Buskekjøp. Da må hun vel på gartneriet da...*flirer* Nå bli det jo bare surr, svarer til meg selv nå ;-) hehe.. 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Sjekk om SmartClub har, vet de har Levi's, og kan godt hende de har Lee. 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Du som er på buksejakt, ta en titt om det er noen merker som har 36 i lengde og er uten store baklommer? Jeg har leita i mange mnd men finner ikke. 0 Siter
Gjest buksekjøp Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Du som er på buksejakt, ta en titt om det er noen merker som har 36 i lengde og er uten store baklommer? Jeg har leita i mange mnd men finner ikke. Skal si fra når jeg finner str.36 i lengden,ja! Vet det finnes for det måtte jeg ha for noen år siden også. Eneste som er langt nok til meg. Har fått mange gode tips her inne nå,så på lørdag blir det shopping for alle penga. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Skal si fra når jeg finner str.36 i lengden,ja! Vet det finnes for det måtte jeg ha for noen år siden også. Eneste som er langt nok til meg. Har fått mange gode tips her inne nå,så på lørdag blir det shopping for alle penga. Popin har lange bukser, 36 i lengde men ingen modeller som passer til meg nå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Skal si fra når jeg finner str.36 i lengden,ja! Vet det finnes for det måtte jeg ha for noen år siden også. Eneste som er langt nok til meg. Har fått mange gode tips her inne nå,så på lørdag blir det shopping for alle penga. Jeg fant bukse i dag på popin. Størrelse small og lengde 36. Endelig ) 0 Siter
Gjest buksekjøp Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg fant bukse i dag på popin. Størrelse small og lengde 36. Endelig ) Bra! Da skal jeg jammen innom Popin å se på bukser! Håper du ble fornøyd! :) 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Bra! Da skal jeg jammen innom Popin å se på bukser! Håper du ble fornøyd! :) Jeg ble råfornøyd men må bare si at buksa var veldig kort foran, det passer meg da. men høy bak. Egentlig ble jeg vel mest glad over å finne en strechbukse med den lengden i det hele tatt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.