Gå til innhold

Har du fått baksmell... er dette grunnen kansje;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må jo være en drøm å ha dronningen i nabolaget! ikke noen ville fester, nattebråk, krangel om vaskekjelleren og harry-oppførsel forøvrig der i gården, skulle en tro.

Dessuten ekstra vakthold på blokka, så man slipper å være redd for innbrudd etc.

Jeg mente at de som bor i området rundt (og på) slottet, "rømmer" fra strøket der statsministerboligen skal bygges.

Teit spøk, bare.

Skrevet

Jeg mente at de som bor i området rundt (og på) slottet, "rømmer" fra strøket der statsministerboligen skal bygges.

Teit spøk, bare.

Åja! *he he* Skjønte ikke den jeg! Trodde det var nok en sånn "la oss slenge dritt om Sonja-tråd" *S*

Skrevet

Åja! *he he* Skjønte ikke den jeg! Trodde det var nok en sånn "la oss slenge dritt om Sonja-tråd" *S*

Nei ikke slenge dritt om Sonja tråd... men Bonden!!!

Kan ikke for at jeg ikke tåler at han er vår statsminister...

Kan ikke for at jeg ikke tåler at han sløser med skattepengene våres!

Er det ikke mere "fornuftige" ting de kan bruke pengene på!

Verden har allerede et inntrykk av at "alle" nordmenn lever som konger og dronninger og har råd til alt de peker på!

Dette er bare med på å dekke den ILLUSJONEN om Norge!

Flott på utsiden, men råttent inni... det er Det Norge er fra bunn å i grunn....

De rike blir bare rikere, de fattige blir bare fattigere og fattigere...

Jaja... det er de som har det værre enn oss, klart de... men skal vi i norge leve på samme måte bare fordi det er noen som har det værre?

Hvorfor skal vi ikke kunne ta vare på de som har gjort dette landet til en velferdsstat (pensjonistene) hvorfor skulle vi ikke kunne lære barna våre de rette verdier, la dem drive sport og fritidsaktiviteter før kriminaliteten tar dem?

Hvorfor skal vi ikke la folk få utdanne seg til det bedre enn hva de er idag (tenker da på sosial, sykepleie... leger osv) uten at de må betale for det resten av livet...

Hvorfor skal folk gå sulten på jobb...

OG hvorfor får ikke de fleste med sykdommer og psykiske problemer hjelp, før det er forsent til å hjelpe?

Hva er da vitsen med å ha en overdådig statsminister bolig, som kunne vært 100 millioner kr billigere, bare fordi?

Kan ikke si at de vinner min (og mange andres) tillit til dem!

Så det var sleng dritt om Bonden tråd dette:)

Skrevet

Nei ikke slenge dritt om Sonja tråd... men Bonden!!!

Kan ikke for at jeg ikke tåler at han er vår statsminister...

Kan ikke for at jeg ikke tåler at han sløser med skattepengene våres!

Er det ikke mere "fornuftige" ting de kan bruke pengene på!

Verden har allerede et inntrykk av at "alle" nordmenn lever som konger og dronninger og har råd til alt de peker på!

Dette er bare med på å dekke den ILLUSJONEN om Norge!

Flott på utsiden, men råttent inni... det er Det Norge er fra bunn å i grunn....

De rike blir bare rikere, de fattige blir bare fattigere og fattigere...

Jaja... det er de som har det værre enn oss, klart de... men skal vi i norge leve på samme måte bare fordi det er noen som har det værre?

Hvorfor skal vi ikke kunne ta vare på de som har gjort dette landet til en velferdsstat (pensjonistene) hvorfor skulle vi ikke kunne lære barna våre de rette verdier, la dem drive sport og fritidsaktiviteter før kriminaliteten tar dem?

Hvorfor skal vi ikke la folk få utdanne seg til det bedre enn hva de er idag (tenker da på sosial, sykepleie... leger osv) uten at de må betale for det resten av livet...

Hvorfor skal folk gå sulten på jobb...

OG hvorfor får ikke de fleste med sykdommer og psykiske problemer hjelp, før det er forsent til å hjelpe?

Hva er da vitsen med å ha en overdådig statsminister bolig, som kunne vært 100 millioner kr billigere, bare fordi?

Kan ikke si at de vinner min (og mange andres) tillit til dem!

Så det var sleng dritt om Bonden tråd dette:)

*he he* skjønte det at du tok for deg "bonden"! :-) (morsomt kallenavn...)

Og det er helt på sin plass - det er tross alt deres ansvar, så de må finne seg i at dette blir debattert.

Kongehuset og dets medlemmer, samt monarkiet generelt, kan selvsagt også debatteres, men noen ganger går det litt sport i det å slenge med leppa om spesielt Sonja og Ari.

Kan godt like morsommet fleiper om dem, men det blir ikke morsomt i seg selv at man rakker ned på dem! :-)

Men jeg tok altså feil av labans motiver denne gangen! :-)

Hei sveis!

Skrevet

"Bondevik har ivret sterkt for saken"

Så overraskende...

Skrevet

"Bondevik har ivret sterkt for saken"

Så overraskende...

Jeg vet jeg får baksmell, har ikke fått den ennå...

Men da jeg snakket med ligningskontoret i feb sa de at det så ut som om jeg kunne få bra baksmell pga en feil:)

Med andre ord fordi Bonden skal ha seg hus!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...