Gå til innhold

skal linfrø tygges?

Anbefalte innlegg

Gjest linfrø
Skrevet

Tenkte å prøve linfrø for magen. La en spiseskje i litt vann natten over, og helte i dag litt vann av og tok kulturmelk i. Men skal jeg tygge linfrøene (stress) eller svelge dem hele? Noen som har prøvd dette?

Fortsetter under...

Skrevet

De skal bare ned. Ikke strev med å tygge dem.

Gjest Terakotta
Skrevet

Spørs om du vil nyttighjøre deg dem, eller bare la de gå gjennom tarmene - selv kjøper jeg KNUSTE frø og spiser og tygger og glefser de i meg. unga mener jeg kommer til å kvitre snart! :-)

Gjest linfrø
Skrevet

Spørs om du vil nyttighjøre deg dem, eller bare la de gå gjennom tarmene - selv kjøper jeg KNUSTE frø og spiser og tygger og glefser de i meg. unga mener jeg kommer til å kvitre snart! :-)

Hva er forskjellen på å nytteliggjøre dem eller bare la dem gå gjennom tarmene? Jeg vil ta dem pga magen. Takk for svar:) Dere andre to også!

Gjest vanntett
Skrevet

Hvis du vil legge på deg kan du tygge i vei. De inneholder olje og er veldig kaloririke.

For "bare" fordøyelsens skyld kan de gli igjennom hele..uten at kroppen tar opp fettet.

Annonse

Gjest bjelke
Skrevet

Hva er forskjellen på å nytteliggjøre dem eller bare la dem gå gjennom tarmene? Jeg vil ta dem pga magen. Takk for svar:) Dere andre to også!

Kan visst tygges. Står her at de kan spises hele, knuste eller grovmalte.

http://home.no.net/urter/html/linfro_.html

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...