Gjest linfrø Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Tenkte å prøve linfrø for magen. La en spiseskje i litt vann natten over, og helte i dag litt vann av og tok kulturmelk i. Men skal jeg tygge linfrøene (stress) eller svelge dem hele? Noen som har prøvd dette? 0 Siter
laban Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 De skal bare ned. Ikke strev med å tygge dem. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Spørs om du vil nyttighjøre deg dem, eller bare la de gå gjennom tarmene - selv kjøper jeg KNUSTE frø og spiser og tygger og glefser de i meg. unga mener jeg kommer til å kvitre snart! :-) 0 Siter
Gjest linfrø Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Spørs om du vil nyttighjøre deg dem, eller bare la de gå gjennom tarmene - selv kjøper jeg KNUSTE frø og spiser og tygger og glefser de i meg. unga mener jeg kommer til å kvitre snart! :-) Hva er forskjellen på å nytteliggjøre dem eller bare la dem gå gjennom tarmene? Jeg vil ta dem pga magen. Takk for svar:) Dere andre to også! 0 Siter
Gjest vanntett Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Hvis du vil legge på deg kan du tygge i vei. De inneholder olje og er veldig kaloririke. For "bare" fordøyelsens skyld kan de gli igjennom hele..uten at kroppen tar opp fettet. 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Hva er forskjellen på å nytteliggjøre dem eller bare la dem gå gjennom tarmene? Jeg vil ta dem pga magen. Takk for svar:) Dere andre to også! Kan visst tygges. Står her at de kan spises hele, knuste eller grovmalte. http://home.no.net/urter/html/linfro_.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.