Gå til innhold

Alt for mange horedamer/golddiggers

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lett for en mann med status/fin jobb/mye penger å finne den rette damen med de riktige hensiktene. Fort gjort for han å havne sammen med damer/horer som ikke ville vært sammen med han hadde det ikke vært for denne statusen..dette blir jo som å kjøpe hore,(hun får penger og du får sex tilbake) bare at du har hora i huset 24 timer i døgnet. For penger/status virker jo på damer som veps på karameller.

For denne dama "selger" jo seg selv for pengene/statusen til denne mannen, og ikke for kjærligheten. Ekkelt å tenke på at det er alt for mange slike damer...

Skrevet

Jeg er sikker på at mange damer her vil føle seg truffet...hvis ikke ha en venninne som ville føle seg truffet..

Gjest halogen
Skrevet

Jeg er sikker på at mange damer her vil føle seg truffet...hvis ikke ha en venninne som ville føle seg truffet..

Det er trist at det finnes menn som har så dårlig selvtillit at de tror ingen kan være glade i dem for den de er.

Skrevet

Gi deg nå. Jeg hadde en kompis i flere år jeg før jeg oppdaget at han var god for flere millioner. Trodde han var like blakk som meg jeg :o)

Skrevet

Det er trist at det finnes menn som har så dårlig selvtillit at de tror ingen kan være glade i dem for den de er.

Ja, dette er også trist, for de hvor dette er tilfellet, men de fleste menn med status er nok snarere naive og tror at dama ikke er der pga statusen..

Gjest halogen
Skrevet

Ja, dette er også trist, for de hvor dette er tilfellet, men de fleste menn med status er nok snarere naive og tror at dama ikke er der pga statusen..

Det kan vel tenkes. Jeg tenker i grunnen mer på alle de mennene som ikke er rike, og som tror at DET er årsaken til at de ikke får seg dame.

Skrevet

Gi deg nå. Jeg hadde en kompis i flere år jeg før jeg oppdaget at han var god for flere millioner. Trodde han var like blakk som meg jeg :o)

Er vel ikke sånne tilfeller jeg snakker om da...snakker om tilfeller hvor damen er bevisst på dette

Skrevet

Er vel ikke sånne tilfeller jeg snakker om da...snakker om tilfeller hvor damen er bevisst på dette

Du snakker som om alle damer er golddiggers :o)

serendipity
Skrevet

Syntes ofte disse mennene også ender opp med noen smellvakre damer. Så det er vel en løsning de begge er tilfreds med da :-)

Gjest man får hva man ber om
Skrevet

Bør ikke være et problem hvis mannen har IQ nok til å finne seg ei dame som er velutdanna og sitter godt i det sjøl.

Skjønt problemet er jo da like gjerne at mannen føler sin status truet fordi dama er så selvstendig.

Gjest dum, dummere
Skrevet

Hvis mannen er så dum at han skryter av pengene på strippeklubben, ja da er vel ikke rart at hora blir med ham hjem.

Er man dum så fortjener man ikke bedre.

Skrevet

Men en masse menn har jo ikke penger eller status, men har dame allikevel. Det er vel fordi damene faktisk er glade i dem, og det at en mann har høy status eller penger, er jo inget hinder for at noen skal være oppriktig glad i dem.

Så dette må jo bare hver enkelt mann finne ut av selv, om han tror forholdet er tuftet på ekte kjærlighet.

Det samme gjelder jo vakre kvinner og menn, eller veldig rike kvinner og menn. Golddiggers kommer i begge kjønn.

Gjest mor i juni
Skrevet

Nope. Er ikke slik selv, og kjenner ingen heller. Slike jenter ville hatt fundamentalt ulike verdier enn meg, og det ville være et dårlig grunnlag for vennskap...

Gjest mor i juni
Skrevet

Prøver du bare å fortelle oss hvor mange penger du har, ved å insinuere at dette er en personlig erfaring? ;-)

I så fall vil jeg si stakkars deg som har så dårlig erfaring med jenter. Det må da være noen ordentlige som vil ha deg også? *s*

laguna1365380434
Skrevet

Det er litt ekkelt å tenke på at det finnes menn som skriver sånne innlegg også.

Men det er forhåpentligvis ikke så mange av deg.

Gjest malun
Skrevet

Vel, hvis du eller kamerater av deg føler det på den måten, skyldes nok det at dere rett og slett leter på feil sted.

Ingen av mine venninner er sånn, i hvert fall.

Og da jeg flyttet sammen med han som er mannen min nå, tjente han mindre enn meg.

Så jeg føler meg langt fra truffet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...