Dorthe Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 «-He he, nå høres du snart ut som en annen her på forumet-» Huff, Gud forby! *dyster mine* Skal se dere en dag er enige i noe, det hadde jo vært sensasjon ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Sikkert noen som hadde det myyye verre et eller annet sted i verden da også. Det er alltid noen som har det mye verre. Det er min trøst hver eneste dag ) 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Skal se dere en dag er enige i noe, det hadde jo vært sensasjon ) Mirakel er vel ordet 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Ja,og kanskje du også på barnas vegne. bare kanskje -den skolen hadde de trengt å bygge opp på nytt! 0 Siter
Gjest trist dag:o( Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 bare kanskje -den skolen hadde de trengt å bygge opp på nytt! Hvordan kan du mene det? 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hvordan kan du mene det? Jeg mener at den skolen "vår" er moden for søplahaugen, så JEG som mor, hadde vært solidarisk med mine barn og syntes det var trist UTENPÅ, -men inni hadde jeg vært glad for at de fikk ny skole. Du har ikke sett skolen vår... 0 Siter
Gjest trist dag:o( Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg mener at den skolen "vår" er moden for søplahaugen, så JEG som mor, hadde vært solidarisk med mine barn og syntes det var trist UTENPÅ, -men inni hadde jeg vært glad for at de fikk ny skole. Du har ikke sett skolen vår... Ok,forsto det som om du mente "vår" skole.Sorry. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Ok,forsto det som om du mente "vår" skole.Sorry. Nei - Mr.Kahn og min sin 0 Siter
Gjest den dama Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Nei - Mr.Kahn og min sin Oæææ...har du felles skole med den rabiate fyren? 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Oæææ...har du felles skole med den rabiate fyren? Ja, vi har sågar felles barn 0 Siter
Gjest den dama Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Ja, vi har sågar felles barn Håper du bekytter ungen(e) mot hans ekstremistiske holdninger! 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Håper du bekytter ungen(e) mot hans ekstremistiske holdninger! Jada - han får smake kjevla rett som det er. :-) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Håper du bekytter ungen(e) mot hans ekstremistiske holdninger! Forresten, tror du folk flest diskuterer Midt-Østen med småbarn? - Hvor normalt er det liksom? ...og andre "voksenting" holder men vel også vekk fra unga? Nu tar jeg kvelden! 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Forresten, tror du folk flest diskuterer Midt-Østen med småbarn? - Hvor normalt er det liksom? ...og andre "voksenting" holder men vel også vekk fra unga? Nu tar jeg kvelden! så ekstem som mannen din er, så er det vel ingen tvil om at barna merker og påvirkes av det for meg er slike holdninger turn off og jeg kunne aldri i livet fått barn med en som høylytt proklamerer død og fordervelse over andre (jfr Mr Kahns mange innlegg her på dol) 0 Siter
Gjest den dama Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Forresten, tror du folk flest diskuterer Midt-Østen med småbarn? - Hvor normalt er det liksom? ...og andre "voksenting" holder men vel også vekk fra unga? Nu tar jeg kvelden! Neida, men jeg synes hans standpunkter er så ekstreme at jeg liksom ikke kan forestille meg at de kan være helt adskilt fra personligheten hans. Men kanskje han får "tømt" seg her inne? 0 Siter
Gjest den dama Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 så ekstem som mannen din er, så er det vel ingen tvil om at barna merker og påvirkes av det for meg er slike holdninger turn off og jeg kunne aldri i livet fått barn med en som høylytt proklamerer død og fordervelse over andre (jfr Mr Kahns mange innlegg her på dol) To sjeler en tanke. Men jeg uttrykte meg mer diplomatisk da :-) 0 Siter
Gjest signe signatur Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 To sjeler en tanke. Men jeg uttrykte meg mer diplomatisk da :-) Du skal ha honnør for din diplomati. Jeg klarte selv ikke å dy meg. Tror forøvrig det er flere sjeler som tenker som oss, men "holder kjeft". Dessverre. 0 Siter
Gjest den dama Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Du skal ha honnør for din diplomati. Jeg klarte selv ikke å dy meg. Tror forøvrig det er flere sjeler som tenker som oss, men "holder kjeft". Dessverre. Jeg gidder ikke å kaste bort tida på den type debatter her inne. Jeg har et liv! 0 Siter
Gjest snikksnakk Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Mirakel er vel ordet Jeg vet noe dere har tilfelles. Når jeg leser noen av utrykkene dine, har du vel noe tilfelles med signaturen hans? skitt au!! 0 Siter
Gjest fniffo Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Det er alltid noen som har det mye verre. Det er min trøst hver eneste dag ) Merkelig motto, trøste seg med at folk har det ille :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.