Gjest perpål Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Selvsagt skjønner jeg at tapet av skolen er trist, men sett det i litt perspektiv, så blir det lettere å bære. Jeg tror disse foreldrene i Rygge hadde byttet plass med deg når som helst. Ja det er selvfølgelig at foreldrene i Rygge ville heller hatt en nedbrent skole enn å miste barna sine,det forstår jeg godt og jeg vet hvordan det er å miste et barn da jeg selv mistet gutten min for noen år siden.Nå i dag så er humøret litt bedre da vi har snakket mye om det som er skjedd,men det er skrekk å gru å tenke på at det går en brannstifter løs i boligområdet vårt. 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Merkelig motto, trøste seg med at folk har det ille :-( Det kalles å se ting i perspektiv...! Ikke spesielt uvanlig. Og ikke spesielt usunt heller! 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Merkelig motto, trøste seg med at folk har det ille :-( Det kan kanskje være fordi du ikke har store nedturer sjøl og kan gjøre alt du vil. 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Ja, vi har sågar felles barn Da kjenner du han(?) Hils han fra meg:-) 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Da kjenner du han(?) Hils han fra meg:-) *s* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.