Gå til innhold

Skolen til barna brant i natt.

Anbefalte innlegg

Gjest perpål
Skrevet

Selvsagt skjønner jeg at tapet av skolen er trist, men sett det i litt perspektiv, så blir det lettere å bære. Jeg tror disse foreldrene i Rygge hadde byttet plass med deg når som helst.

Ja det er selvfølgelig at foreldrene i Rygge ville heller hatt en nedbrent skole enn å miste barna sine,det forstår jeg godt og jeg vet hvordan det er å miste et barn da jeg selv mistet gutten min for noen år siden.Nå i dag så er humøret litt bedre da vi har snakket mye om det som er skjedd,men det er skrekk å gru å tenke på at det går en brannstifter løs i boligområdet vårt.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mr Kahn

7

• Dorthe

4

• nedtelling

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest mor i juni
Skrevet

Merkelig motto, trøste seg med at folk har det ille :-(

Det kalles å se ting i perspektiv...! Ikke spesielt uvanlig. Og ikke spesielt usunt heller!

Skrevet

Merkelig motto, trøste seg med at folk har det ille :-(

Det kan kanskje være fordi du ikke har store nedturer sjøl og kan gjøre alt du vil.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ja, vi har sågar felles barn :)

Da kjenner du han(?) Hils han fra meg:-)

Gjest Terakotta
Skrevet

Da kjenner du han(?) Hils han fra meg:-)

*s*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...