Gå til innhold

Alt for mange grabukker/går kun etter utseendet

Anbefalte innlegg

Gjest pirkeline
Skrevet

Ikke lett for en dame med fin kropp/fine pupper/pent ansikt å finne den rette mannen med de riktige hensiktene. Fort gjort for henne å havne sammen med menn/grabukker som ikke ville vært sammen med henne hadde det ikke vært for dette utseendet..dette blir jo som å være en grabukk,(hun tror hun får kjærlighet, men han skal bare ha noe fint å vise fram) bare at du har grabukken i huset 24 timer i døgnet. For pupper/pent fjes virker jo på menn som veps på karameller.

For denne mannen er jo bare der på grunn av utseendet til denne dame, og ikke for kjærligheten. Ekkelt å tenke på at det er alt for mange slike menn...

Gjest Menn er ikke ferdig utviklet
Skrevet

Ikke lett å være kvinne.

Helst skal du se ut som en modell. Gjerne kle deg som en hore og oppføre deg som en hore når du er med ham. Du må helst ta ansvaret for hus og hjem. Du skal være avhengig av mannen, han vil føle at han forsørger deg.

Skrevet

Ikke lett å være kvinne.

Helst skal du se ut som en modell. Gjerne kle deg som en hore og oppføre deg som en hore når du er med ham. Du må helst ta ansvaret for hus og hjem. Du skal være avhengig av mannen, han vil føle at han forsørger deg.

Selvsagt! Hva er ellers meningen med livet? En lydig kvinne er en dydig kvinne.

På med skautet, kjerring, her ska're røddes!

Gjest Terakotta
Skrevet

Selvsagt! Hva er ellers meningen med livet? En lydig kvinne er en dydig kvinne.

På med skautet, kjerring, her ska're røddes!

klart!

Bugge1365380662
Skrevet

Ikke lett å være kvinne.

Uff, så triste menn dere har kommet dere borti da! Nå giftet jeg meg pur ung,men de mennene jeg treffer på eller som er mine venner er ikke slik.Det er i hvertfall ikke mitt inntrykk. Så fatt mot!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...