Gå til innhold

Dette var natten min!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en litt Creepy natt i natt!!!

Ting har slått seg av og på uten at jeg har vært i nærheten, masse rare lyder... (fra rommet mitt) som har komt ingen plass ifra... berøring av kroppen(følte at noen strøk meg over hodet osv) og det VAR virkelig noen i rommet!!!

hmmm lurer på hvem!!!

Astral Projection?

Gjest mor i juni
Skrevet

Småcreepy.. Du har kanskje hatt en såkalt søvnparalyse? Da kan man få følelsen av at det er noen i rommet, at man blir berørt o.l.

Jeg drømte en sang. Hele vers med tekst, refreng, melodi og det hele.

Eneste jeg husker er "..og tiden den er kommet for å gå.."

Poetisk, eller hva.. ;-)

Skrevet
  mor i juni skrev (På 30.3.2004 den 14.09):

Småcreepy.. Du har kanskje hatt en såkalt søvnparalyse? Da kan man få følelsen av at det er noen i rommet, at man blir berørt o.l.

Jeg drømte en sang. Hele vers med tekst, refreng, melodi og det hele.

Eneste jeg husker er "..og tiden den er kommet for å gå.."

Poetisk, eller hva.. ;-)

Saken er bare den at jeg var lys våken.... jeg hadde ikke lagt meg ennå... skulle på badet, ol åsså starta det, begynnte med at stereoen slo seg på.. åsså fortsatte det!!!

Men det er ikke første gangen jeg har opplevd slikt for å si det slik, men første gangen her!!!

Gjest mor i juni
Skrevet
  Mistera skrev (På 30.3.2004 den 14.18):

Saken er bare den at jeg var lys våken.... jeg hadde ikke lagt meg ennå... skulle på badet, ol åsså starta det, begynnte med at stereoen slo seg på.. åsså fortsatte det!!!

Men det er ikke første gangen jeg har opplevd slikt for å si det slik, men første gangen her!!!

Leste for en stund siden at slikt kan skyldes feilkoblede ledninger eller noe.. Søren, hvor så jeg det?

Lurer på om det var beboere i ei blokk som opplevde at apparater slo seg av og på, og klokker gikk baklengs.. Også skyldtes det altså noe med strømkoblingene, hvis jeg husker rett. Naturlig forklaring hvertfall.

men at noen har "berørt" deg.. tja, det er har vel ikke med strømmen å gjøre.. kanskje.. :-)

Gjest mor i juni
Skrevet
  Mistera skrev (På 30.3.2004 den 14.18):

Eller.. er ikke noen som kødder utenfor vinduet ditt da, med en sånn multi-fjernkontroll? Småunger som vil skremme litt? Det skal visst også være en hobby for enkelte.

Skrevet
  mor i juni skrev (På 30.3.2004 den 14.21):

Leste for en stund siden at slikt kan skyldes feilkoblede ledninger eller noe.. Søren, hvor så jeg det?

Lurer på om det var beboere i ei blokk som opplevde at apparater slo seg av og på, og klokker gikk baklengs.. Også skyldtes det altså noe med strømkoblingene, hvis jeg husker rett. Naturlig forklaring hvertfall.

men at noen har "berørt" deg.. tja, det er har vel ikke med strømmen å gjøre.. kanskje.. :-)

Har en slik 6 sans jeg da... så jeg syntes det er så merkelig av jeg ikke har merket noe...

Og selv etter at jeg dro ut kontakta til stereoen fortsatte den å lyse:) hehe... men jeg er ikke av de lettskremte jeg da... var bare litt creepy iogmed at jeg ikke har "merket" noe før!!!

Skrevet
  mor i juni skrev (På 30.3.2004 den 14.23):

Eller.. er ikke noen som kødder utenfor vinduet ditt da, med en sånn multi-fjernkontroll? Småunger som vil skremme litt? Det skal visst også være en hobby for enkelte.

Har heretter tenkt å ta utav kotakten rett etter jeg slår av stereoanlegget:)

Skrevet

*iiik*

Mannen i huset hadde en sånn opplevelse på jobb i forrige uke. Glad han ikke er lettskremt, heller :)

Gjest mor i juni
Skrevet
  dimi skrev (På 30.3.2004 den 14.40):

*iiik*

Mannen i huset hadde en sånn opplevelse på jobb i forrige uke. Glad han ikke er lettskremt, heller :)

Fortell fortell!! :-)

Skrevet

Astralprojeksjon er da noe ganske annet enn det du beskriver.

"....................."

Skrevet
  Prozak skrev (På 31.3.2004 den 15.29):

Astralprojeksjon er da noe ganske annet enn det du beskriver.

"....................."

Jaja... vet da det... men det var bare et uttrykk!!!

Bruker bare å si det sånn innimellom... hvorfor vet jeg ikke... og så kom det altså da med her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...