Gjest raisin Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Er det noen som vet om en super, men ikke så veldig dyr øyekrem? Jeg er i begynnelsen av tyveårene, så jeg trenger vel et produkt for ung hud. 0 Siter
nynne Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Body Shop har en liten krukke med blank øye-gel. Den er god! 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Body Shop har en liten krukke med blank øye-gel. Den er god! Lurer litt, hva er det øyekrem egentlig gjør? Og når bør man begynne å bruke det? 0 Siter
nynne Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Lurer litt, hva er det øyekrem egentlig gjør? Og når bør man begynne å bruke det? Fuktighet beregnet til den tynne huden rundt øynene. Avkjølende. Og litt sånn anti-rynkevirkende. Jeg bruker ikke dette på permanent basis. Kjøper den i blant fordi jeg syns den er god og er fin å bruke. Stort sett så går det faktisk bare i én krem til hele ansiktet. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Fuktighet beregnet til den tynne huden rundt øynene. Avkjølende. Og litt sånn anti-rynkevirkende. Jeg bruker ikke dette på permanent basis. Kjøper den i blant fordi jeg syns den er god og er fin å bruke. Stort sett så går det faktisk bare i én krem til hele ansiktet. Okey...tror jeg venter med dette i noen år til da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.