Gjest Pricilla Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Skal lage aånt ark man henger opp her og der med telefonnummerlapper enderst folk kan rive av, men får ikke til å skrive vertikalt? Noen som kan hjelpe? Takker 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Jeg har en "steinalder"-versjon av Word her nå, så jeg er usikker på hvordan dette gjøres i nyere utgaver av Word. I alle tilfelle er det under Format-menyen, enten "Format - Text direction" - eller Format - Font (eller Paragraph?) - og så et eller annet om tekstretning. Gudd løkk! :-) 0 Siter
Juli-jente Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Jeg lager alltid slikt i Powerpoint jeg... Er mye enklere.. Der kan du snu og vende på alle tekstbokser akkurat som du vil... 0 Siter
Evil? Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Lag en tabell (f.eks 1 rad og 9 kolonner) og sett tlf nr inn i cellene. Merk cellene og velg "Format"/"Tekstretning". Voila! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.