Gjest Har fått mail Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/03/30/394725.html Fyren har tydeligvis stått i med flere damer samtidig, og jeg er blant dem som har fått videresendt mail med mannens fulle navn. Fikk han som fortjent? 0 Siter
Gjest bjelke Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 "- Har du tenkt å forfølge saken på noen måte? - Nei, jeg skal sitte helt stille og la det gå over, sier advokaten." En slik reaksjon fra en advokat kan da bare bety at han ikke har NOE å stille opp med.. Advokater er ikke de som setter seg i en krok til det går over. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 "- Har du tenkt å forfølge saken på noen måte? - Nei, jeg skal sitte helt stille og la det gå over, sier advokaten." En slik reaksjon fra en advokat kan da bare bety at han ikke har NOE å stille opp med.. Advokater er ikke de som setter seg i en krok til det går over. Langt ifra. Han gjør det eneste rette. Man har ikke noe å stille opp med overfor gærniger som oprerer på Internett. De VIL jo at han skal reagere, forsvare seg etc, - og den gleden snyter han dem for. *HEIER PÅ ADVOKATEN* 0 Siter
Gjest enig Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Langt ifra. Han gjør det eneste rette. Man har ikke noe å stille opp med overfor gærniger som oprerer på Internett. De VIL jo at han skal reagere, forsvare seg etc, - og den gleden snyter han dem for. *HEIER PÅ ADVOKATEN* Enig! *heier med* Nå får firmaet MASSE gratis PR. he he 0 Siter
Mumlegåseegg Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Enig! *heier med* Nå får firmaet MASSE gratis PR. he he Kanskje han har gjort det sjøl... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 "- Har du tenkt å forfølge saken på noen måte? - Nei, jeg skal sitte helt stille og la det gå over, sier advokaten." En slik reaksjon fra en advokat kan da bare bety at han ikke har NOE å stille opp med.. Advokater er ikke de som setter seg i en krok til det går over. Det eneste fornuftige han kan gjøre er å ignorere dette patetiske utspillet fra eksen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.