Gjest tamasin Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Er det noen som vil påta seg å guide meg gjennom en gutte-/herreklipp? Jeg klipper guttene mine selv(blir dyrt ellers!)og det blir ganske bra, men det blir litt "tilfeldig" i og med at jeg ikke vet helt hva jeg driver med...:-) 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Bruker hårklippemaskin på gutten her.Klipper alt bortsett fra pannlugg ca 5mm. Pannluggen klipper jeg ganske kort og tynner den ut ved å ta opp noen hårstrå her og der og klipper dem av helt inntil hodebunn.Mannen i huset barbere selv ca 4-5 mm over hele hodet. 0 Siter
Soria Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Blir omtrent som en gang moren min klippet meg. På halvveien fant hun ut at hun måtte hente brillene sine 0 Siter
Gjest raisin Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Går fint an å klippe seg billig! For eksempel tilbyr frisørsalonger modellklipp (av lærling) til en billig pris. Det går også an å ringe frisørskoler og spørre om de kan klippe gratis... studentene trenger jo tross alt trening! 0 Siter
morsan Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Blir omtrent som en gang moren min klippet meg. På halvveien fant hun ut at hun måtte hente brillene sine *LOL* Panneluggen ble ofte klipt slik: Gredd rett ned, en stipe fryseteip klistres tvers over, og så klippet hun etter nederkanten på teipen! ;-)) Det ble da folk av oss også! *S* 0 Siter
Atene Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 Klippemaskinen har vært verd pengene. Bare setter den på tredje korteste og durer over hele hodet. Så regulerer jeg ned til korteste, og tar nakken og over ørene. Blir så fint, så. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Fant denne - hehe - har ikke noe med spørsmålet ditt å gjøre da men... http://www.funnyclicks.com/funnyclickscomicgal2/hair%20cut.jpg fant ikke noen andre step by step-haircut el. 0 Siter
serendipity Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Bruk for all del ikke klippemaskin, det ser overhodet ikke bra ut!! Men å få det pent ellers er kanskje ikke så lett. 0 Siter
Zarine Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hårklippemaskin er veldig greit dersom du vil ha jamnt kort hår. Mange slike maskiner kjem jo til og med med instruksjonsvideo som demonstrerer ulike frisyrer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.