Gå til innhold

Bør vi kaste muslimene ut av Norge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

45

• Mr Kahn

41

• Goliath

13

• Grip

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Slapp av, sør. Nå snakker du over deg. Det er bare morro, skjønner du.

Det er ikke videre moro for jødene eller muslimene, Grip.

Skrevet

Man gjenkjenner lett de totalitære ideologier når de viser seg. Nazisme og kommunisme er nedkjempet. Islam er sterkt voksende.

Å omtale motstand mot nazisme, kommunisme og islam som rasisme, blir selvsagt meningsløst.

Å definere islam og kristendom som nazisme er langt mer meningsløst.

Gjest trur jeg
Skrevet

De er ikke på DOl

Skrevet

Det blir litt pinlig når du påklistrer deg omtanke for jødene, samtidig som du ikke leer et øyelokk over nedslaktingen av jødiske småunger i skolebusser, og ellers støtter alle krefter som intenst vil jødene til livs.

Når det gjelder muslimer, står de for en totalitær, svinsk ideologi som fremmer undertrykking, vold, diskriminering, fattigdom og terror.

Det er derfor heller ikke noe poeng at muslimer skal ha det videre morro, like lite som nazister og kommunister skal ha det "morro".

Ofrene i kjølvannet av islam har det i alle fall ikke videre morro. I Spania har de nettopp begravd et par hundre av dem.

Skrevet

Å definere islam og kristendom som nazisme er langt mer meningsløst.

Men jeg har da heller aldri omtalt hverken kristendom eller islam som nazisme.

Jeg har riktignok påvist klare fellestrekk mellom islam og nazisme. Det kan for øvrig de fleste observere selv.

Annonse

Skrevet

Det blir litt pinlig når du påklistrer deg omtanke for jødene, samtidig som du ikke leer et øyelokk over nedslaktingen av jødiske småunger i skolebusser, og ellers støtter alle krefter som intenst vil jødene til livs.

Når det gjelder muslimer, står de for en totalitær, svinsk ideologi som fremmer undertrykking, vold, diskriminering, fattigdom og terror.

Det er derfor heller ikke noe poeng at muslimer skal ha det videre morro, like lite som nazister og kommunister skal ha det "morro".

Ofrene i kjølvannet av islam har det i alle fall ikke videre morro. I Spania har de nettopp begravd et par hundre av dem.

"Det blir litt pinlig når du påklistrer deg omtanke for jødene", samtidig som du forsvarer en ulovlig okkupasjon som påfører både israelerene og palestinerene så mye elendighet.

Skrevet

Men jeg har da heller aldri omtalt hverken kristendom eller islam som nazisme.

Jeg har riktignok påvist klare fellestrekk mellom islam og nazisme. Det kan for øvrig de fleste observere selv.

Men faktum er at nazistene var kristne, Grip - selv om du forsøker å stikke hodet i sanden.

Skrevet

Jeg ber bare om forståelse for at jeg ikke engang gidder å kommentere dette innlegget.

Nettopp!

Skrevet

Men faktum er at nazistene var kristne, Grip - selv om du forsøker å stikke hodet i sanden.

Det er mulig, selv om det er en påstand uten videre god begrunnelse.

Poenget mitt er imidlertid at islam *i seg selv* er fullt på høyde med nazisme hva angår svineri....og i dagens verden en langt mer truende realitet. Det erfarer folk over hele verden, hver dag.

Skrevet

Her er litt mer interessant lesing.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221625

Sitat: "Alle de arresterte er britiske borgere og er mellom 17 og 32 år. Ifølge en politikilde er alle muslimer av pakistansk opprinnelse."

Så vidt meg bekjent er så godt som 100% av alle internasjonale terroraksjoner gjennomført av muslimer.

Er det da rart at folk flest etterhvert opparbeider seg en viss grad av motvilje mot muslimer?

Skrevet

...at Sør har sunget diskanten til terrorideologiens bass så lenge han har vært på DOL, og gamle vaner vender en ikke over natten.

Uten Sørs demagogi ville det kanskje vært enda mer vanskelig å påpeke terrorens årsak og virkninger.

Skrevet

Vi ønsker heller ikke slike rasister som deg.

Skal vi deportere deg også?

Mange muslimer er tross alt akkurat like norske som deg, så hvis de kan deporteres kan du deporteres.

«-Vi ønsker heller ikke slike rasister som deg.-»

*ler*

Vet du ikke at de største rasistene og separatistene er blant de du forsvarer med nebb og klør, da Sør? Har du mange kråker på antenna di at du iikke får inn impulser fra annet enn Radio Kiev og AL Jazzera?

Annonse

Skrevet

Her er litt mer interessant lesing.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221625

Sitat: "Alle de arresterte er britiske borgere og er mellom 17 og 32 år. Ifølge en politikilde er alle muslimer av pakistansk opprinnelse."

Så vidt meg bekjent er så godt som 100% av alle internasjonale terroraksjoner gjennomført av muslimer.

Er det da rart at folk flest etterhvert opparbeider seg en viss grad av motvilje mot muslimer?

...er jo at disse imamene oppfordrer til mønstring mot terrorisme med den ene tungen, og til terror med den andre.

Vi vil nok alle få føle på kroppen hva Dar al-Harb vil si.

Skrevet

«-Vi ønsker heller ikke slike rasister som deg.-»

*ler*

Vet du ikke at de største rasistene og separatistene er blant de du forsvarer med nebb og klør, da Sør? Har du mange kråker på antenna di at du iikke får inn impulser fra annet enn Radio Kiev og AL Jazzera?

At det måtte være rasister blant "dem" berettiger verken din eller Grips rasisme.

Rasistene blant "dem" kan jo bare peke på dere og si at når dere kan være rasister så kan "de" også få lov.

Skrevet

Det er mulig, selv om det er en påstand uten videre god begrunnelse.

Poenget mitt er imidlertid at islam *i seg selv* er fullt på høyde med nazisme hva angår svineri....og i dagens verden en langt mer truende realitet. Det erfarer folk over hele verden, hver dag.

Ja, og det er en påstand som er like idiotisk som "kristendom er det samme som nazisme".

Beklager Grip, men du kommer ingen vei med det rasistiske mølet ditt.

Skrevet

At det måtte være rasister blant "dem" berettiger verken din eller Grips rasisme.

Rasistene blant "dem" kan jo bare peke på dere og si at når dere kan være rasister så kan "de" også få lov.

Den hønselogikken er selve basisen i all nihilisme og defaitisme.

Gjest euoerlj
Skrevet

Islam burde forbys her i landet, eller i det minste burde staten slutte å støtte dem.

En slik religion (eller noen religioner i det hele tatt) er ingen tjent med!!

Skrevet

Den hønselogikken er selve basisen i all nihilisme og defaitisme.

Dine kontinuerlige angrep mot jødene er under enhver kritikk.

Skrevet

Dine kontinuerlige angrep mot jødene er under enhver kritikk.

Du må virkelig være i beit for argumenter når du kan komme med slike tøvete påstander.

Våg å diskutere sak, og kutt ut disse infantile personangrepene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...