Gå til innhold

Bør vi kaste muslimene ut av Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må virkelig være i beit for argumenter når du kan komme med slike tøvete påstander.

Våg å diskutere sak, og kutt ut disse infantile personangrepene.

Du anklager meg for det samme, samt marxisme, og nå også personangrep.

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

45

• Mr Kahn

41

• Goliath

13

• Grip

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du anklager meg for det samme, samt marxisme, og nå også personangrep.

Jeg anklager ikke deg for noe som helst. Du fremmer anklager mot Israel basert på løgner og fantasier, og prøver samtidig å fremme en ideologi som gikk ut på dato for femten år siden.

Hvis du lar deg fornærme på på vegne av den politiske orientering du er eksponent for, da er det mottakeren det er noe i veien med. Senderen også, siden du forsøker å klistre på meg en politikk jeg forakter fra a til å.

Skrevet

Ja, og det er en påstand som er like idiotisk som "kristendom er det samme som nazisme".

Beklager Grip, men du kommer ingen vei med det rasistiske mølet ditt.

Du er veldig opptatt av nazisme for tiden, 60 år etter at pesten avgikk ved døden.

Ditt retrospektive fokus er påfallende siden vi nå trues av en annen nazi-lignende pest, nemlig islam.

Hadde du villet den gode sak, hadde du vært mer opptatt av alle de som nå lider under islamsk åk. Men du har vel en annen agenda.

Skrevet

Jeg anklager ikke deg for noe som helst. Du fremmer anklager mot Israel basert på løgner og fantasier, og prøver samtidig å fremme en ideologi som gikk ut på dato for femten år siden.

Hvis du lar deg fornærme på på vegne av den politiske orientering du er eksponent for, da er det mottakeren det er noe i veien med. Senderen også, siden du forsøker å klistre på meg en politikk jeg forakter fra a til å.

Du har vrøvlet om mitt påståtte jødehat, marxisme, og dine andre fantasier.

Skrevet

Du er veldig opptatt av nazisme for tiden, 60 år etter at pesten avgikk ved døden.

Ditt retrospektive fokus er påfallende siden vi nå trues av en annen nazi-lignende pest, nemlig islam.

Hadde du villet den gode sak, hadde du vært mer opptatt av alle de som nå lider under islamsk åk. Men du har vel en annen agenda.

Beklager, Grip, men rasistisk møl er rasistisk møl, selv om den er rettet mot jøder, muslimer eller andre folkegrupper.

Det du bedriver er akkurat det samme som i 1937, bare med "jøder" byttet ut med "muslimer".

Skrevet

Du har vrøvlet om mitt påståtte jødehat, marxisme, og dine andre fantasier.

Du bekjenner deg til en bestemt politisk ideologi som fortsatt betrakter verden gjennom marxismens stive blikk, det kan du ikke nekte for.

I prosessen angriper du den eneste demokratiske enklaven i Midtøsten med den samme forstokkede ideologien som basis, og du driter ned på alle kristne verdier og normer samtidig som du forsvarer islam med nebb og klør.

Hva er det egentlig forventer?

Skrevet

Du bekjenner deg til en bestemt politisk ideologi som fortsatt betrakter verden gjennom marxismens stive blikk, det kan du ikke nekte for.

I prosessen angriper du den eneste demokratiske enklaven i Midtøsten med den samme forstokkede ideologien som basis, og du driter ned på alle kristne verdier og normer samtidig som du forsvarer islam med nebb og klør.

Hva er det egentlig forventer?

Den eneste som lefler med marxisme her er deg.

Skrevet

Den eneste som lefler med marxisme her er deg.

Sør på autopilot i loopmodus.

Skrevet

Jeg ber bare om forståelse for at jeg ikke engang gidder å kommentere dette innlegget.

Forståelse får du. At du er så ensidig som det overhodet er mulig å bli i denne saken er jo noe ingen kan nekte deg.

"......................."

Skrevet

Om ikke fysisk, så in spirit. Jødene ble ikke deportert til sandyner og moskeer, de ble deportert til dødsleire der dine venner Hitler, Göring, Himmler, Shellenberg og Kaltenbrunner sendte dem opp gjennom pipa som røyk og aske.

Ikke hadde de gjort noe galt i Norge heller, bortsett fra å være det du åpenbart hater mest her i verden: å være jøde.

"deportert til dødsleire der dine venner Hitler, Göring, Himmler, Shellenberg og Kaltenbrunner sendte dem opp gjennom pipa"

Ærlig talt; hvorfor kan du ikke legge av deg de barnslighetene der? Hva er vitsen, når alle med litt mellom ørene ser hvor tåpelig det er?

"........................"

Skrevet

Islam og nazisme har svært mye felles; undertrykkingen, ensrettingen, kollektivismen, kjønnsdiskrimineringen osv osv.

Det er jo også slik at de fleste muslimer ikke er voldelige, slik de fleste nazister heller ikke var det.

Dette bør ikke hindre oss fra å ta avstand fra de totalitære ideologiene, enten de kaller seg kommunisme, nazisme eller islam.

Alle frihetselskende nasjoner bør være særdeles forsiktige med å tillate import av totalitære krefter. Vestlige land har vært litt for lemfeldige med dette, og må nå betale prisen.

Vi bør være modige nok til å si klart fra om at vi ikke ønsker slike krefter av noe omfang her i landet. Kuriøse innslag tillates - vi er et fritt land - men vi kan ikke la dem få vesentlig innflytelse.

"Islam og nazisme har svært mye felles; undertrykkingen, ensrettingen, kollektivismen, kjønnsdiskrimineringen osv osv. "

Hvorfor er det slik at dere kan sammenligne islam med nazismen, mens andre ikke får sammenligne kristendommen med islam? Argumentet er jo gjerne at "slik var kristendommen FØR, ikke noe argment etc. etc". Men hvordan er det forskjellig fra nazismen? Vil du påstå at nazismen er en mektig og undertrykkende makt nå for tiden?

Skrevet

...er jo at disse imamene oppfordrer til mønstring mot terrorisme med den ene tungen, og til terror med den andre.

Vi vil nok alle få føle på kroppen hva Dar al-Harb vil si.

At Imamene i stor grad lider av en deformitet kalt spaltet tunge blir vel også mer og mer kjent blant folk flest....

Skrevet

Sør på autopilot i loopmodus.

Det var du som vrøvlet om "marxisme" - et ord du tydeligvis ikke forstår hva betyr.

Skrevet

Beklager, Grip, men rasistisk møl er rasistisk møl, selv om den er rettet mot jøder, muslimer eller andre folkegrupper.

Det du bedriver er akkurat det samme som i 1937, bare med "jøder" byttet ut med "muslimer".

En liten forskjell er vel dog det faktum at det var svært få jøder som hadde gjort seg skyldig i grove forbrytelser.

Mens så godt som alle internasjonale terroraksjoner i våre dager blir begått av muslimer.

Det burde i hvert fall få noens øyne opp for at noe bør gjøres mot faenskapet som på bred front står bak denne dritten.

Skrevet

En liten forskjell er vel dog det faktum at det var svært få jøder som hadde gjort seg skyldig i grove forbrytelser.

Mens så godt som alle internasjonale terroraksjoner i våre dager blir begått av muslimer.

Det burde i hvert fall få noens øyne opp for at noe bør gjøres mot faenskapet som på bred front står bak denne dritten.

Det er svært få av verdens 1,2 milliarder muslimer som har gjort seg skyldig i noen terrorisme også.

Kom til poenget...

Skrevet

Det er svært få av verdens 1,2 milliarder muslimer som har gjort seg skyldig i noen terrorisme også.

Kom til poenget...

Poenget er at de få (i prosent - men mange i antall) ødelegger svært mye for alle andre.

Og da burde kanskje "alle andre" (inklusive de mer moderate muslimene - siden det i følge deg er så veeeeldig mange flere av dem), gjøre alt de kan for å bli kvitt "de få"....

Skrevet

Poenget er at de få (i prosent - men mange i antall) ødelegger svært mye for alle andre.

Og da burde kanskje "alle andre" (inklusive de mer moderate muslimene - siden det i følge deg er så veeeeldig mange flere av dem), gjøre alt de kan for å bli kvitt "de få"....

Evt. kunne du slutte med å gruppere folk etter folkegruppe/hudfarge, og gjøre det etter handling, så hadde vi sluppet hele problematikken.

Skrevet

Forståelse får du. At du er så ensidig som det overhodet er mulig å bli i denne saken er jo noe ingen kan nekte deg.

Det er uinteressant hva du mener om meg i denne sammenhengen. Diskuter sak - ikke person!

Skrevet

"deportert til dødsleire der dine venner Hitler, Göring, Himmler, Shellenberg og Kaltenbrunner sendte dem opp gjennom pipa"

Ærlig talt; hvorfor kan du ikke legge av deg de barnslighetene der? Hva er vitsen, når alle med litt mellom ørene ser hvor tåpelig det er?

"........................"

Det er opp til deg å mene hva du vil - så lenge du diskuterer sak og ikke person.

Skrevet

Det var du som vrøvlet om "marxisme" - et ord du tydeligvis ikke forstår hva betyr.

Nah, jeg tar gjerne en debatt på det også jeg. Jeg kan garantere deg at du vil bli ydmyket - der også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...