Gå til innhold

Bør vi kaste muslimene ut av Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Israel er "demokratisk" på samme måte som apartheidstaten Sør Afrika var "demokratisk".

Det bor en - 1 - millon arabere i Israel, med stemmerett og sågar en egen overklasse. De har også medlemmer i Nasjonalforsamlingen, og har besatt fremskutte posisjoner i media og presse, minner det om Sør-Afrika?

Hvor finner du skilter i Israel som sier «JEWS ONLY»? Vis meg bare ETT skilt.

Hadde Israel ført en apartheidpolitikk etter sørafrikansk modell, så ville det ikke vært en araber tilbake i Israel. Ikke ÉN!

Og det kan også bli enden på visa, hvis disse goebbleske løgnene fortsatt skal få lov å florere. Du gjør en oppvoksende slekt på den palestina-arabiske siden en stor bjørnetjeneste. Løgn har aldri reddet noen i det lange løp.

Fortsetter under...

• Svar 134
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

45

• Mr Kahn

41

• Goliath

13

• Grip

11

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Det er svært få av verdens 1,2 milliarder muslimer som har gjort seg skyldig i noen terrorisme også.

Kom til poenget...

«-Det er svært få av verdens 1,2 milliarder muslimer som har gjort seg skyldig i noen terrorisme også.-»

Nå er det jo slik at du ikke regner personer, men nasjoner. Selvsagt når det passer inn i din argumentasjon eller dine analysemodeller. Hvis du går inn her:

http://fomi.ytring.dk/

...så kan du lese litt om hvordan islam sprer seg og dreper som en pest. Det skal godt gjøres å bortforklare dette med å angripe kristendommens forbrytelser for fem hundre år siden.

Skrevet

Tja...de nærmer seg jo en situasjon hvor man rett og slett må innse at muslimene overtar makten i Israel gjennom flertall, og at det bærer mot en ny runde forfølgelser og deportasjon av jøder.

Alternativet er jo å holde bestanden av muslimer under kontroll inne i Israel, men det er jo heller ikke så lett...som vi ser.

Vi har altså en situasjon hvor muslimene kan benytte demokratiet i den hensikt å avvikle det. Muslimsk flertall er uforenelig med demokrati, som overalt ellers i verden.

En lignende situasjon som den vi vil være i....om 30-40 år, kanskje før. Om vi ikke våkner.

Det er fornøyelig å se at du innrømmer at du er motstander av demokrati.

Skrevet

Det bor en - 1 - millon arabere i Israel, med stemmerett og sågar en egen overklasse. De har også medlemmer i Nasjonalforsamlingen, og har besatt fremskutte posisjoner i media og presse, minner det om Sør-Afrika?

Hvor finner du skilter i Israel som sier «JEWS ONLY»? Vis meg bare ETT skilt.

Hadde Israel ført en apartheidpolitikk etter sørafrikansk modell, så ville det ikke vært en araber tilbake i Israel. Ikke ÉN!

Og det kan også bli enden på visa, hvis disse goebbleske løgnene fortsatt skal få lov å florere. Du gjør en oppvoksende slekt på den palestina-arabiske siden en stor bjørnetjeneste. Løgn har aldri reddet noen i det lange løp.

Du skriver: "Hvor finner du skilter i Israel som sier «JEWS ONLY»? Vis meg bare ETT skilt."

I immigrasjonen. Jøder fra hele verden har rett til å flytte til Israel. Muslimer har ikke, selv om de bodde der før.

Det er fornøyelig å sette deg på plass atter en gang.

Skrevet

«-Det er svært få av verdens 1,2 milliarder muslimer som har gjort seg skyldig i noen terrorisme også.-»

Nå er det jo slik at du ikke regner personer, men nasjoner. Selvsagt når det passer inn i din argumentasjon eller dine analysemodeller. Hvis du går inn her:

http://fomi.ytring.dk/

...så kan du lese litt om hvordan islam sprer seg og dreper som en pest. Det skal godt gjøres å bortforklare dette med å angripe kristendommens forbrytelser for fem hundre år siden.

*ler*

Jeg regner med at du bruker Vigrid sine sider også?

Skrevet

Du skriver: "Hvor finner du skilter i Israel som sier «JEWS ONLY»? Vis meg bare ETT skilt."

I immigrasjonen. Jøder fra hele verden har rett til å flytte til Israel. Muslimer har ikke, selv om de bodde der før.

Det er fornøyelig å sette deg på plass atter en gang.

Hvis du ser litt nøyere etter i historiebøkene, så vil du lese med liten skrift at jøder ble stoppet etter alle kunstens regler fra å innvandre til det såkalte Palestina. De som ikke araberne drepte, hang britene opp i lyktestolpene.

De eneste som nektes adgang til Israel er terrorister og annet pakk som ikke vil jøder vel.

Godt å se at du fortsatt har selvtillit.

Annonse

Skrevet

*ler*

Ja, ofte for å illustrere dine meninger og holdninger.

Effektivt!

Skrevet

*ler*

Ja, ofte for å illustrere dine meninger og holdninger.

Effektivt!

Gjest homo sapiens sapiens
Skrevet

Vold er ikke kjønnsbetinget, så det resonnementet duger ikke. Vold genereres ofte av fundamentalistisk tolkning av religion eller politikk.

At du er et ekstremt eksemplar av mannlig homo sapiens kan nok godt hende, men nå var det ikke det jeg prøvde å lage en debatt ut av.

Det har vært nok Sør-tråder.

Dere er virkelig morsomme når dere hele tiden prøver i fremstå som kunnskapsrike uten egentlig å være det det.. :-)

Skrevet

Ja, og hva så?

Når de skriver åpenbart rasistisk vrøvl, så er de rasister.

At du/de ikke vil stå ved det er en annen sak.

Å bli kalt rasist av Sør og hans politisk korrekte tallerkenslikkere anser jeg som en hedersbetegnelse. Alle skjellsord fra den kanten viser bare hvor rett jeg har.

Skrevet

Hvis du ser litt nøyere etter i historiebøkene, så vil du lese med liten skrift at jøder ble stoppet etter alle kunstens regler fra å innvandre til det såkalte Palestina. De som ikke araberne drepte, hang britene opp i lyktestolpene.

De eneste som nektes adgang til Israel er terrorister og annet pakk som ikke vil jøder vel.

Godt å se at du fortsatt har selvtillit.

Du skriver: "Hvis du ser litt nøyere etter i historiebøkene, så vil du lese med liten skrift at jøder ble stoppet etter alle kunstens regler fra å innvandre til det såkalte Palestina."

Det berettiger ikke noe som helst.

Skrevet

Du skriver: "Hvis du ser litt nøyere etter i historiebøkene, så vil du lese med liten skrift at jøder ble stoppet etter alle kunstens regler fra å innvandre til det såkalte Palestina."

Det berettiger ikke noe som helst.

...dine og muslimenes døgnbaserte anslag mot staten Israel.

Det er de - og du - som mener at jøder ikke har adgang til det gamle Judea. Det er du og dine venner i Hamas som mener at jødene skal nektes adgang til det gamle Jerusalem, jødenes helligste by og udelelige hovedstad.

Det du som er mytomanen her, Sør.

Skrevet

...dine og muslimenes døgnbaserte anslag mot staten Israel.

Det er de - og du - som mener at jøder ikke har adgang til det gamle Judea. Det er du og dine venner i Hamas som mener at jødene skal nektes adgang til det gamle Jerusalem, jødenes helligste by og udelelige hovedstad.

Det du som er mytomanen her, Sør.

Som du vet så forsvarer de seg mot en okkupærende militær overmakt, akkurat som Hjemmevernet under 2. VK.

Annonse

Skrevet

Ja, jeg har sett dette, og det er selvsagt prisen for å opptre sivilisert mot barbarer. De skulle fått smake sin egen medisin, slik Hitler og Hirohito fikk. Gi dem et Dresden, Hiroshoma og Nagasaki, og et ultimatum:

Kapitulér - eller ta følgende.

Det kommer nok....men det vil ta litt tid ennå.

Vi må la oss plage en god del mer først - slik at flertallet får opp øynene.

Det er ulempen med et demokrati.

Skrevet

Det kommer nok....men det vil ta litt tid ennå.

Vi må la oss plage en god del mer først - slik at flertallet får opp øynene.

Det er ulempen med et demokrati.

... er selve basisen for nasjonal og internasjonal rettsikkerhet. Derfor er også prosessen så lang og smertefull, fordi kuren som skal kurere kreften må i overført betydning bestå av en cellegift som er basert på den styggedommen det skal fordrive.

Derfor går også enkelte miljøer i Norge med krum rygg og ynker seg, fordi de ser sine posisjoner truet av en tid som ikke bare er iferd med å innhente dem, men også å løpe fra dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...