Dorthe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 ISLAM godtar både kristendommen og jødedommen, de fleste MUSLIMENE godtar ikke at palestinerne blir behandlet som annenrangsborgere av Israelerne som tilfeldigvis er JØDER.... De muslimene jeg kjenner er skikkelig rasister når det gjelder jøder. De skammer seg ikke engang for å si det. De legger skylda på alt gærnt på jødene. Ikke nytter det å forklare dem noe annet. Men nå snakker jeg om folk jeg kjenner, ikke om den store masse jeg ikke kjenner. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jo, kristne har drept *LANGT* flere jøder enn det muslimene har. Det står faktisk i koranen at både kristne og jøder skal "respekteres" (fordi de tilber samme gud, har (nesten) samme profeter, osv.) Ifølge bibelen, derimot, skal muslimene stenes ved byporten. === Du har rett i at mange muslimer "har noe mot jøder", men det skyldes hvordan staten Israel terroriserer palestinerene. Med vennlig hilsen Jeg er slett ikke enig i alt jødene gjør men det får jo være måte på hva de skal få skylda for da. Grensa mi er overtrått når jødene får skylda for 9.september. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg er slett ikke enig i alt jødene gjør men det får jo være måte på hva de skal få skylda for da. Grensa mi er overtrått når jødene får skylda for 9.september. 11.selvfølgelig 0 Siter
Sør Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg er slett ikke enig i alt jødene gjør men det får jo være måte på hva de skal få skylda for da. Grensa mi er overtrått når jødene får skylda for 9.september. Jeg vet ikke hvem som beskylder jødene for 9. september (eller 11. september), men det er neppe noe man kan holde 1,2 milliarder mennesker ansvarlige for, like lite som man kan holde alle kristne ansvarlige for nazismen. Derutover - dette handler ikke om jødene (verken som folk eller religion), men om hva staten Israel (uavhengig av om den var befolket med svensker eller buddhister) gjør med nabofolket. Med vennlig hilsen 0 Siter
Sør Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 De muslimene jeg kjenner er skikkelig rasister når det gjelder jøder. De skammer seg ikke engang for å si det. De legger skylda på alt gærnt på jødene. Ikke nytter det å forklare dem noe annet. Men nå snakker jeg om folk jeg kjenner, ikke om den store masse jeg ikke kjenner. Men slik er da mange jøder også - bare se på hvordan palestinerene blir behandlet. Poenget er at selv om det helt sikkert er rasister på begge sider,, så berettiger det selvsagt ikke noe som helst. Det blir som å si at nazistene var europeere, derfor bør Dorthe i fengsel. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest pasa21 Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 De muslimene jeg kjenner er skikkelig rasister når det gjelder jøder. De skammer seg ikke engang for å si det. De legger skylda på alt gærnt på jødene. Ikke nytter det å forklare dem noe annet. Men nå snakker jeg om folk jeg kjenner, ikke om den store masse jeg ikke kjenner. Det hørtes vel egentlig mer ut som mr.kahn bare at han legger all skylden på muslimene.... 0 Siter
Mistera Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hva? Det er jo i tiden ETTER dødelig våpen filmene at han har vist at han faktisk er en god skuspiller over et ganske bredt felt. "....................." tja.. joda.... men nå tenkte jeg sånn.... kremt... utseendemessig;) Litt i kategorien pappa for meg!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.