Gjest greina Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 skal til køben i et par dager, muligens bare en natt, hva ville du gjort da? jeg vil gjerne ha tips om gode og billige butikker, hoteller som er billige men brukbare og attraksjoner og andre ting jeg bør få med meg siden det er min første gang dit! 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 30. mars 2004 Skrevet 30. mars 2004 5 like innlegg av 3 forskjellige nick. Er det alle eller har du enda flere personligheter? 0 Siter
Gjest kjerringa mot strømmen Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg er ikke så godt kjent i København, men en pils og en "lille" på en kro med et sildesmørbrød til gjøre dagen for meg. En spasertur på Dyrehavsbakken og en middag i Nyhavn vil nok også være koselig. God tur ! Se forøvrig denne linken: http://www.woco.dk/show.asp?id=15 0 Siter
Gjest greina Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 5 like innlegg av 3 forskjellige nick. Er det alle eller har du enda flere personligheter? har mange jeg. alle er vel litt schizo. jeg og meg er i hvert fall det. er ikke det lov da? grunnen til tre nick var fordi jeg trodde de var opptatt så jeg ikke fikk lagt det inn. easy 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.