Gå til innhold

Hvordan skape terrorister - erfaringer fra Israel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Enda mer sutring fra deg.

Merkelig at du synes personlig kritikk av dine innlegg her på DOL er sutring fra andre, når så godt som alle dine innlegg faktisk omhandler kritikk av andres innlegg og deres innhold her.

Er sutring blitt en livsstil for deg Sør?

• Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

20

• Goliath

10

• Mr Kahn

10

• Grip

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Frank N. Stein
Skrevet

Nei, for Israel okkuperer palestinerenes landområder, så de kan ikke påstå at de "forsvarer" seg. De okkuperer, og det er det motsatte av å forsvare.

Hei på deg du !

Likar skrivinga di kjempebra, heilt praktfullt asså ! Vi to har veldig mykje til felles ! *knegg, knegg*

Sender deg gjerne eit eksemplar av Zions vises protokoller, Det marxistiske manifest i gullinnbunden jubileumsutgåve, Egypts president Nasser sine viktigaste proklamasjonar om det jødiske problem på silketrykk, Stormuftien av Jerusalem Haj Amin al-Husseini (han er Yassir Arafat sins onkel) sine høgt skatta verk om den jødiske undertrykkinga av muslimar og korleis problemet må løysast.

Alt dette og mykje anna godsaker heilt i tråd med det du elles skriv her kan eg senda deg. Berre oppgi epost-adressa di, få kan du får haugevis anti-jødisk propaganda. Det er eg viss på at du kjem til å like. Ikkje ver blyg no, men ta imot med åpne armar !

Dykkar vyrdsamt

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Er alle muslimer sultne?:-/

Skrevet

Og forøvrig er du en stor motstander av virkeligheten?

Ja, av din virkelighet, som jeg også har beskrevet i detalj.

Skrevet

Hei på deg du !

Likar skrivinga di kjempebra, heilt praktfullt asså ! Vi to har veldig mykje til felles ! *knegg, knegg*

Sender deg gjerne eit eksemplar av Zions vises protokoller, Det marxistiske manifest i gullinnbunden jubileumsutgåve, Egypts president Nasser sine viktigaste proklamasjonar om det jødiske problem på silketrykk, Stormuftien av Jerusalem Haj Amin al-Husseini (han er Yassir Arafat sins onkel) sine høgt skatta verk om den jødiske undertrykkinga av muslimar og korleis problemet må løysast.

Alt dette og mykje anna godsaker heilt i tråd med det du elles skriv her kan eg senda deg. Berre oppgi epost-adressa di, få kan du får haugevis anti-jødisk propaganda. Det er eg viss på at du kjem til å like. Ikkje ver blyg no, men ta imot med åpne armar !

Dykkar vyrdsamt

He he, morsomt innlegg! Ironi er kult. Tenker Sør fikk noe å tenke på der. Nå skjønner han nok at det å kritisere Israels brudd på folkeretten er det samme som antsemittisme.

Skrevet

De militante palestinerne er de som utfører aksjonene, og det er de du bruker i din sammenlikning.

Men jeg ser at du ikke en gang er mann nok til å stå for dine kvalmende påstander....

Ditt forsøk på å forsvare ditt drittpreik er ikke mindre kvalmende.

Ikke hadde du argumenter nå heller.

Som vanlig.

Skrevet

Ikke hadde du argumenter nå heller.

Som vanlig.

Hvis du ikke ser argumentet i det jeg sist skrev, så har du virkelig problemer Sør....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...