Gjest Lemur Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg sitter her og klarer ikke konsentrere meg om dette tunge stoffet til anatomi eksamen i sykepleie. Hvordan skal jeg komme gjennom dette stoffet og bestå.... UHUUUU Har noen her vært igjennom dette? Hvor mye og hvor detaljert må man kunne dette? Er det egentlig for sent å begynne nå. Det er intergrert sykdomslære anatomi fysiologi ... Har kjempelyst å klare dette men faller sammen når jeg ser bøkene.... 0 Siter
Gjest tips Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Begynn nå... Start med kap. 1, og konsentrer deg!! Ta pauser innimellom. Finn deg en kopp te eller kakao, og sett deg godt i sofaen eller ved skrivebordet. Du klarer det da fint!! Se over notater og utdelte ark. Ikke vas mere nå, men begynn!!!!!! Les godt i dag, og kos deg i kveld med tv/gå en tur/annet. 0 Siter
fuzzy Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Da jeg hadde den eksamenen gjorde jeg gamle eksamensoppgaver om, og om igjen, i tillegg til at jeg leste de tingene jeg følte var viktige, som f.eks respirasjonssyst. og kretsløpet. Det gikk strålende! :-) Lykke til! 0 Siter
Haleh Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Er i samma situasjon selv. Skal opp i april.. Gjør eksamensoppgaver og pugg respirasjon, sirkulasjon og regulering av urinproduksjon + funksjonen til de forskjellige organene. Lykke til:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.