Niobe Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg brukte linser tidligere, emn gikk over til briller igjen fordi linser var å dyrt... Nå har jeg hørt at det er mye billigere å kjøpe linsene på nett. Stemmer dette? Jeg husker ikke hva jeg betalte tidligere, så jeg kan ikke sammenligne... Og er det mulig å gå til optiker og få vite hva slags linser jeg trenger, uten å kjøpe dem der? 0 Siter
Gjest martamor Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hei! Ja, på en norsk side er det mulig å kjøpe linsene for ca. 500kr billigere i halvåret (endagslinser) i forhold til de fleste optikere! Men jeg var innom en optiker på kjøpesenteret der jeg jobber, husker ikke hvilken kjede det er nå (kan si ifra senere i dag) og der hadde de det like billig. Der får du også en gratis synstest. Det er jo viktig å vite hvilke linser som passer deg og så videre. 0 Siter
Tornerose Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg kjøper mine linser på http://www.lensway.com/no det koster bare halvparten av det jeg betaler hos min optiker. 0 Siter
Gjest Terakotta Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Nå har jeg gått for lenge på Fedon-kost................hoho, trodde dette innlegget handlet om noe helt annet! 0 Siter
Niobe Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 Nå har jeg gått for lenge på Fedon-kost................hoho, trodde dette innlegget handlet om noe helt annet! Hehe... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.