Gå til innhold

K2 sykler

Anbefalte innlegg

Gjest Frastjålet
Skrevet

Søker en 2003 K2modell, men de er solgt ut av butikkene. Hvor kan jeg få tak i en da? Ja, min ble stjålet og jeg vil ha samme sykkel. Er en herre-terreng sykkel, attack 1. Brukt i seks uker i fjor. Forbanna irriterende.

Bente831365380491
Skrevet

De har den på g-sport (hvertfall i Harstad). Fikk en sånn nettopp (hos se og hør). Kjempebra sykkel!

Gjest Frastjålet
Skrevet
  Bente83 skrev (På 31.3.2004 den 12.02):

De har den på g-sport (hvertfall i Harstad). Fikk en sånn nettopp (hos se og hør). Kjempebra sykkel!

vet den er bra, derfor jeg vil ha den tilbake! Er bitter og sur og deppa.

Har ikke 2003-modeller på g-sport i Oslo.

Bente831365380491
Skrevet
  Frastjålet skrev (På 31.3.2004 den 12.14):

vet den er bra, derfor jeg vil ha den tilbake! Er bitter og sur og deppa.

Har ikke 2003-modeller på g-sport i Oslo.

2004 modellen er vel like bra, om ikke bedre!

Gjest Frastjålet
Skrevet
  Bente83 skrev (På 31.3.2004 den 12.50):

2004 modellen er vel like bra, om ikke bedre!

Modellen? Det finnes 10000vis av modeller. Jeg er ute etter en spesiell sykkel, og den er fra 2003. Og den var så bra den kan få blitt til den prisen. Derfor den ble stjålet også, selv om det sto ulåste sykler ved siden av som var greie, og min var låst med to låser og pitlock.

Er ikke bare å kjøpe en sykkel som ser grei ut, men bremser, girystem osv spiller en stor rolle. Og hvordan man skal bruke den. Og denne var perfekt for meg. Får ikke tak i sånn type med de spesifikasjonene med dempere fra 2004. 2004-modell trenger ikke være bedre enn 2003-modell nei. Komemr helt an på.

Bente831365380491
Skrevet
  Frastjålet skrev (På 31.3.2004 den 12.53):

Modellen? Det finnes 10000vis av modeller. Jeg er ute etter en spesiell sykkel, og den er fra 2003. Og den var så bra den kan få blitt til den prisen. Derfor den ble stjålet også, selv om det sto ulåste sykler ved siden av som var greie, og min var låst med to låser og pitlock.

Er ikke bare å kjøpe en sykkel som ser grei ut, men bremser, girystem osv spiller en stor rolle. Og hvordan man skal bruke den. Og denne var perfekt for meg. Får ikke tak i sånn type med de spesifikasjonene med dempere fra 2004. 2004-modell trenger ikke være bedre enn 2003-modell nei. Komemr helt an på.

Sett inn annonse om at du vil kjøpe en sånn sykkel i en avis, eller heng opp lapper!

Gjest epletre
Skrevet

Du kan vell gaa paa butikken du kjopte den paa og hoere om de vet hvor du kan faa tak i den?!

De kan vell undersoke!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...