Gå til innhold

Skal, skal ikke låne fra kaffekassa?!

Anbefalte innlegg

Gjest Trøbbel for ei bukse?
Skrevet

Det er jo selvfølgelig opp til deg, og samvittigheten din...Men hvorfor ikke i det minste legge av buksa til du får lønn??

Eller så bør du skrive en lapp og forklare hvorfor det mangler 200kr i kassa.

Lån av en venn.Enkelt og greit.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg innimellom låner...Men da skriver jeg stor tydelig lapp, og er dødsnar med tilbakebetaling...

Jeg føyer meg inn med resten her..Å låne på jobb bør være helt siste utvei..Låner heller av mutter eller en kompis.

Låner aldri mer enn en femtilapp eller så på jobb.

Om du ikke finner noen å låne av, går det sikkert ann å henge buksa til side. Mange butikker er greie sånn.

Gjest Fristet til å være litt slem
Skrevet

Det endte med at jeg IKKE lånte fra kaffe kassa. Så nå var jeg jammen flink!

Er også enig i at det bør være krise for å låne fra kaffekassa på jobb, men noen ganger kan man bli fristet, så gjelder det om man klarer å tenke klart da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...