arh21 Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Jeg har lastet ned smiley's, sånn gratis som man kan bruke i mail, msn etc.. Når jeg bruker det på msn så ser ikke den jeg prater med de smileys'ene som jeg sender.. hva er feil? trenger litt hjelp her.. 0 Siter
Gjest jente21år Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Er det smileysentral eller noe du har lasta ned? Har hørt at hvis man skal bruke den så må også mottakeren ha lasta ned dette "programmet". Teit. 0 Siter
arh21 Skrevet 31. mars 2004 Forfatter Skrevet 31. mars 2004 Er det smileysentral eller noe du har lasta ned? Har hørt at hvis man skal bruke den så må også mottakeren ha lasta ned dette "programmet". Teit. ja det er smiley central.. men mottageren har det samme "programmet"... skjønner ingenting jeg 0 Siter
Mistera Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Er det smileysentral eller noe du har lasta ned? Har hørt at hvis man skal bruke den så må også mottakeren ha lasta ned dette "programmet". Teit. ehee, jeg har desse smilyene på hotmail.... men en venninne av meg har yahoo... og hun ser dem!!! sikkert noe feil! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.