Gå til innhold

Jippi!

Anbefalte innlegg

Gjest Pricilla
Skrevet

Så deilig da! ; ) Hva skal du bruke det til? Shoppe? Ferie?

Fikk igjen 10 000 i fjor, kjøpte sykkel... + litt gikk til ferie og litt shopping.

I år får jeg igjen i hvert fall 2000.. tror egentlgi mer, men tør ike drømme, blir så skuffa hvis det er mye mindre.

Videoannonse
Annonse
skorpionfisken
Skrevet

Du er klar over at det ikke er lov å trekke for mye skatt med hensikt?

Jo, noen få titusenlapper ekstra er lov.

Den regelen ble innført fordi de oppdaget at noen (exstremt rike folk) fikk flere hundre tusen og over millionen igjen på skatten.

De betalte inn alt for mye i skatt fordi pengene da ble unndratt formuesbeskatning samt at rentesatsen på disse pengene var høyere enn markedsrente i bank. De tjente altså gode penger på å bruke skatteetaten som sparebank.

Jeg får 13000 igjen i år :-). pluss renter...

Skrevet

Åssen vet man når man får den?

Etter påske... kan jo ikke vente såå lenge... står det noe noen plass om hvilke distrikt får når eller no?

Skulle ønske det ihvertfall!

Noen steder fikk det ikke før etter påske...det så jeg visseligen på nettet for bare et par dager siden...men husker ikke mer nøyaktig...

sorry, pleier bare å se når det kommer serru :)

Skrevet

På Jan Mayen, eller? :)

Og jeg "kremt" er litt blond så..."kremt"...jeg skjønte ikke...svaret ditt...

;)

Gjest epletre
Skrevet

Så deilig da! ; ) Hva skal du bruke det til? Shoppe? Ferie?

Fikk igjen 10 000 i fjor, kjøpte sykkel... + litt gikk til ferie og litt shopping.

I år får jeg igjen i hvert fall 2000.. tror egentlgi mer, men tør ike drømme, blir så skuffa hvis det er mye mindre.

Trodde jeg skulle faa baksmell iaar ogsaa jeg, saa jeg er kjempeglad naa.

Pengene skal brukes til aa betale restskatten fra ifjor, saa skal jeg bare kose meg for resten.:0)

Skrevet

Og jeg "kremt" er litt blond så..."kremt"...jeg skjønte ikke...svaret ditt...

;)

Bor du i Langtvekkistan, f. eks. på Bjørnøya, eller Jan Mayen, siden du ikke får selvangivelsen før om leeeenge...?

Du trenger ikke svare, det er jo helt uvesentlig, men nå forsto du sikkert sprørsmålet mitt :)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...