Gjest raisin Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Er det noen her som har sett den nye, knallrosa jakken fra Mango... den er råfin. Dessverre koster den alt for mye for mitt budsjett:-( 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Lån fra kaffekassa. ;-) *hjernevasket etter annet innlegg* 0 Siter
Mistera Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Lån fra kaffekassa. ;-) *hjernevasket etter annet innlegg* *gliser* 0 Siter
anahita Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Lån fra kaffekassa. ;-) *hjernevasket etter annet innlegg* Gliser med dere, var det så greit å hjernevaske deg, mor i juni:) bare tuller. og raisin, du får begynne å spare, ellers har jeg ikke sett den jakken nyt dagen alle tre. 0 Siter
morsan Skrevet 1. april 2004 Skrevet 1. april 2004 Har litt vanskelig for å se for meg at en knallrose jakke er rålekker, men smaken er som baken! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.