darma Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 ..er Goliath og Kahn samme type..? Språk og menneskesyn er urovekkende likt. Noen som er glad i å diskutere kanskje?! 0 Siter
fresja Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Tviler på det, for jeg tror ikke såpass voksne gubber finner glede i å disketere med seg selv. Mr.Khan er flisgubben, gift med hun som før kalte seg flisa. Det eneste jeg kan si om Goliath er at han trolig har vært idrettsmann på internasjonalt nivå, men visstnok i en sjelden idrett. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Og nå må dere slutte med disse personfokuserte spekulasjonene. Diskuter sak - ikke person. 0 Siter
Mistera Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Tviler på det, for jeg tror ikke såpass voksne gubber finner glede i å disketere med seg selv. Mr.Khan er flisgubben, gift med hun som før kalte seg flisa. Det eneste jeg kan si om Goliath er at han trolig har vært idrettsmann på internasjonalt nivå, men visstnok i en sjelden idrett. Hvilken da, hva er skjeldne idretter? har IKKE greie på sport...liker ikke sport utenom Curling... 0 Siter
fresja Skrevet 31. mars 2004 Skrevet 31. mars 2004 Hvilken da, hva er skjeldne idretter? har IKKE greie på sport...liker ikke sport utenom Curling... Tror det var en sport som ikke er så stor her i landet, men kanskje i andre land, aner ikke hvilken! Sikker ikke en de sender i TV hver helg. 0 Siter
darma Skrevet 1. april 2004 Forfatter Skrevet 1. april 2004 Tror det var en sport som ikke er så stor her i landet, men kanskje i andre land, aner ikke hvilken! Sikker ikke en de sender i TV hver helg. cricket??.. nei det er jo masse pakistanere og indere og engelskmenn som spiller..hmm.glemte australia. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.