Gå til innhold

Evig jomfru

Gjest litt lei av å være alene

Anbefalte innlegg

Gjest litt lei av å være alene
Skrevet

Jeg har aldri hatt er kjæreste i hele mitt liv. Jeg er 21, student, sosial med mange vennener og utseendemessig helt ok. Er jeg unormal? Jeg er i grunnn veldig flau over dette. Hva er det som gjør at noen menensker, både smarte og pene, går uten partner i evigmange år, mens en annen sleiping får dame etter dame?

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du kan jo starte med å flørte litt med damene her på forumet. _Alle_ er hyggelige:-/

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Hvor mange ganger har du tatt initiativ overfor en jente?

Skrevet

Fordi snille, smarte og greie folk ikke er så frempå og selvsikre som sleipingene. Mao mindre flinke til å ta initiativ. Pinlige pauser oppstår lettere, begge blir mer feige med å ta det første steget... osv...

Hilsen ei som alltid ender opp med sleipingene...men egentlig ønsker en snill gutt:) hmmm :)

Gjest bare lurer litt jeg
Skrevet

Hvor mange ganger har du tatt initiativ overfor en jente?

Hvorfor skulle hun ta initiativ overfor en jente ? Mao, hva får deg til å tro at hun er lesbisk ?

Skrevet

Forstår problemet ditt i disse "ulvetider", men kanskje har du ikke møtt den rette:)

Det er ikke sunt av deg å prøve å være noen andre enn den du er, og har du gode venner, får du be om en klem

av dem.Det blir feil ofte hvis en sammenligner seg for mye med "andre", noe vi nok gjør for mye, for å følge flokken.

Prøver ikke å minimalisere problemet ditt, men jeg vet om flere enn deg som lever slik.

Føler du at livet ellers er ok, så ikke lag noe problem ut av det.

En varm klem meg.

Gjest mallet
Skrevet

Hvorfor skulle hun ta initiativ overfor en jente ? Mao, hva får deg til å tro at hun er lesbisk ?

"Hva er det som gjør at noen menensker, både smarte og pene, går uten partner i evigmange år, mens en annen sleiping får dame etter dame?"