Gå til innhold

Evig jomfru

Gjest litt lei av å være alene

Anbefalte innlegg

Gjest litt lei av å være alene
Skrevet

Jeg har aldri hatt er kjæreste i hele mitt liv. Jeg er 21, student, sosial med mange vennener og utseendemessig helt ok. Er jeg unormal? Jeg er i grunnn veldig flau over dette. Hva er det som gjør at noen menensker, både smarte og pene, går uten partner i evigmange år, mens en annen sleiping får dame etter dame?

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Du kan jo starte med å flørte litt med damene her på forumet. _Alle_ er hyggelige:-/

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Hvor mange ganger har du tatt initiativ overfor en jente?

Skrevet

Fordi snille, smarte og greie folk ikke er så frempå og selvsikre som sleipingene. Mao mindre flinke til å ta initiativ. Pinlige pauser oppstår lettere, begge blir mer feige med å ta det første steget... osv...

Hilsen ei som alltid ender opp med sleipingene...men egentlig ønsker en snill gutt:) hmmm :)

Gjest bare lurer litt jeg
Skrevet

Hvor mange ganger har du tatt initiativ overfor en jente?

Hvorfor skulle hun ta initiativ overfor en jente ? Mao, hva får deg til å tro at hun er lesbisk ?

Skrevet

Forstår problemet ditt i disse "ulvetider", men kanskje har du ikke møtt den rette:)

Det er ikke sunt av deg å prøve å være noen andre enn den du er, og har du gode venner, får du be om en klem

av dem.Det blir feil ofte hvis en sammenligner seg for mye med "andre", noe vi nok gjør for mye, for å følge flokken.

Prøver ikke å minimalisere problemet ditt, men jeg vet om flere enn deg som lever slik.

Føler du at livet ellers er ok, så ikke lag noe problem ut av det.

En varm klem meg.

Gjest mallet
Skrevet

Hvorfor skulle hun ta initiativ overfor en jente ? Mao, hva får deg til å tro at hun er lesbisk ?

"Hva er det som gjør at noen menensker, både smarte og pene, går uten partner i evigmange år, mens en annen sleiping får dame etter dame?"

skriver han. Eller hun. Innleggsforfatteren skrev ingenting om kjønn, hvorfor tror du at han/hun er dame?

Gjest Seint ute selv
Skrevet

Du kan jo starte med å flørte litt med damene her på forumet. _Alle_ er hyggelige:-/

Du er ikke unormal, og det er mange i din situasjon.Og du er helt sikkert spart for en del opplevelser fra ungdomstiden andre ville vært foruten.

Gjest Seint ute selv
Skrevet

Du er ikke unormal, og det er mange i din situasjon.Og du er helt sikkert spart for en del opplevelser fra ungdomstiden andre ville vært foruten.

Skrevet

"Hva er det som gjør at noen menensker, både smarte og pene, går uten partner i evigmange år, mens en annen sleiping får dame etter dame?"

skriver han. Eller hun. Innleggsforfatteren skrev ingenting om kjønn, hvorfor tror du at han/hun er dame?

Trodde bare at jomfru var et hunnkjønnsord, jeg....

Gjest mallet
Skrevet

Trodde bare at jomfru var et hunnkjønnsord, jeg....

Det brukes både om kvinner og menn.

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Hei.

Vi var kanskje litt for raske begge to? :) Du trodde "litt lei av å være alene" var en jente, mens jeg tok det som en selvfølge at personen var en gutt. I mitt tilfelle var det fordi h*n skrev "får dame etter dame" til slutt.

Vi er begge farget! ;)

Skrevet

Det brukes både om kvinner og menn.

Det er mulig at folk bruker ordet om både hunnkjønn og hannkjønn (selvom jeg aldri har hørt det om menn), men i ordboka står det tydelig at det er et kvinneord.

Skrevet

Si meg - var denne til meg?

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Det er mulig at folk bruker ordet om både hunnkjønn og hannkjønn (selvom jeg aldri har hørt det om menn), men i ordboka står det tydelig at det er et kvinneord.

Det stemmer. Det er jo et gammelt ord fra tider hvor mann/kvinnedikotomien var enda mer markant.

Men i dag driter vi i det.

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

Si meg - var denne til meg?

Duuh.. :)

Skrevet

Jepp - spytt ut:-/

Skrevet

Den var nok linket til meg, skjønner du:-)

Skrevet

Du, er du gutt eller jente ?

Skulle det spille noen rolle?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...