Gå til innhold

Evig jomfru

Gjest litt lei av å være alene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingenting å være flau over. Du kan komme til å se på det som en fordel når du først møter noen.

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Skulle det spille noen rolle?

Tja, i tilfelle h*n ville ta kontakt;-)

Skrevet

Du kan jo starte med å flørte litt med damene her på forumet. _Alle_ er hyggelige:-/

Ehm.... ja, jo, men i og med at jeg er jente selv, så tror jeg at jeg står over! ;o)

Skrevet

Hvor mange ganger har du tatt initiativ overfor en jente?

ALDRI. Og jeg tror aldri jeg kommer til å gjøre det heller. Har ikke noe behov for det. Men overfor gutter tar jeg ofte intiativ, men bare det første lille steget, så syntes jeg det er guttens oppgave å ta det neste litt større steget. Jeg tør ikke være så frempå, i og med at jeg er jente....

Skrevet

Du, er du gutt eller jente ?

hehe, jente... burde vel kanskje opplyst om det i innlegget....

Gjest IngenLurerDenneGutten
Skrevet

Ehm.... ja, jo, men i og med at jeg er jente selv, så tror jeg at jeg står over! ;o)

Jeg er gutt!;-/

Gjest Kjøtteteren
Skrevet

ALDRI. Og jeg tror aldri jeg kommer til å gjøre det heller. Har ikke noe behov for det. Men overfor gutter tar jeg ofte intiativ, men bare det første lille steget, så syntes jeg det er guttens oppgave å ta det neste litt større steget. Jeg tør ikke være så frempå, i og med at jeg er jente....

Beklager. Jeg tok deg for å være gutt på måten du skrev på. ;p

Du skriver: "Men overfor gutter tar jeg ofte intiativ, men bare det første lille steget, så syntes jeg det er guttens oppgave å ta det neste litt større steget. Jeg tør ikke være så frempå, i og med at jeg er jente...."

Allerede her utelukker du en del gutter. Delvis fordi ikke alle gutter liker at det stilles slike forventninger til dem bare fordi de er gutter, og delvis fordi også mange gutter heller ikke er så frampå "av natur".

Skrevet

Hei

Hvorfor synes du det er mannens oppgave å ta det første store steget?

Hvorfor kan ikke du gjøre det med begrunnelse i at du er dame?

Er det turn-off for deg å være aktiv, eller er det internaliserte tradisjoner som styrer deg?

Skrevet

Hei

Hvorfor synes du det er mannens oppgave å ta det første store steget?

Hvorfor kan ikke du gjøre det med begrunnelse i at du er dame?

Er det turn-off for deg å være aktiv, eller er det internaliserte tradisjoner som styrer deg?

Hmmm.... det er vel heller det at jeg er redd for å virke "billig" om du skjønner. Jeg er i grunn veldig utagerende og pratsom overfor gutter jeg ikke har kjærlige følelser for, og har fått et stempel som jenta som flørter med alle. Men det som er, er at jeg faktisk ikke flørter, jeg bare prater og ler mye. Men når det kommer til gutter jeg har falt for (noe som ikke skjer så ofte) blir jeg redd, innesluttet og sjenert. Det er da jeg liksom gir et lite, lite hint om at jeg er interessert, og så lar jeg det bli med det. Og etter det skjer det dessverre ALDRI noe fra guttens side heller.

Men får jeg lov til å spørre deg om et lite spørsmål helt på slutten? Jeg antar at du er dame (etter nicket å dømme), syntes du det er "teit" å be ut en gutt på café eller noe i den duren, når en er jente? Etter tre år uten forelskelse har jeg nå møtt drømmegutten med stor D, og vil så gjerne bli bedre kjent med ham, men er redd det vil gå med ham som det har gjort tidligere....

Skrevet

Hmmm.... det er vel heller det at jeg er redd for å virke "billig" om du skjønner. Jeg er i grunn veldig utagerende og pratsom overfor gutter jeg ikke har kjærlige følelser for, og har fått et stempel som jenta som flørter med alle. Men det som er, er at jeg faktisk ikke flørter, jeg bare prater og ler mye. Men når det kommer til gutter jeg har falt for (noe som ikke skjer så ofte) blir jeg redd, innesluttet og sjenert. Det er da jeg liksom gir et lite, lite hint om at jeg er interessert, og så lar jeg det bli med det. Og etter det skjer det dessverre ALDRI noe fra guttens side heller.

Men får jeg lov til å spørre deg om et lite spørsmål helt på slutten? Jeg antar at du er dame (etter nicket å dømme), syntes du det er "teit" å be ut en gutt på café eller noe i den duren, når en er jente? Etter tre år uten forelskelse har jeg nå møtt drømmegutten med stor D, og vil så gjerne bli bedre kjent med ham, men er redd det vil gå med ham som det har gjort tidligere....

Heia,

ja, jeg er dame. Nå er jeg tilfeldigvis en av de damene som elsker damer også, så jeg er vant til at damer tar intiativet uansett.

Men, jeg mener å kunne svare på spørsmålet ditt uansett. Ja, jeg mener at du kan invitere en gutt/mann på café. Du kan jo eventuellt også si at du er litt sjenert i starten, men at du vil livne opp etterhvert. Si samtidig at det ikke er så ofte du møter gutter du virkelig har sansen for, og tiltrekkes av?

Lykke til!

Gjest malun
Skrevet

Jeg er dame og har alltid tatt initiativ. Det har resultert i tre lange forhold, mange hyggelige kortere opplevelser - og en flott ektemann som jeg nå er gift med på femte året.

Kan absolutt anbefales. Det er forskjell på å ta initiativ og å kaste seg desperat over første og beste man møter, da vet du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...