Gå til innhold

Noen som forstå dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Eg_undrer
Skrevet

Jeg er en gutt på 22. Har enda ikke hatt kjæreste men er på de fleste nettestedene som for eksmpel Blink, Spray etc for å få date og slikt.

Har ikke hat det så bra der og heller ikke fått så mange date. Men for en uke siden møtte jeg en jente som jeg har snakket med lenge og møtte henne. Hu kom med en venninne og jeg med en kompis. Vi bowlet og det var det hele.

Det rare er at jeg nå ikke føler et behov for å date jenter lengre. Kanskje jeg har blitt voksen eller er dette bare en forbigående følelse?

Noen som ser annerledes på denne saken?

Skrevet

Jeg overhørte en samtale mellom flere unge menn om Spray. Der ble det hevdet at det beste var om man laget profiler (?) som ikke var så alvorlige eller seriøse - jeg vet ikke hvorfor men dette er altså et tips.

Gjest Lonkil
Skrevet

Ok, dette blir kanskje et tvilsomt innlegg men jeg kjører på alikevel.

Jeg kjeder meg jo en del i jobbsituasjonen, så i forskningens navn gjorde jeg et spray/blink prosjekt. Laget 6 ulike profiler begge steder med helt forskjellig fokus. De samme profilene sendte meldinger til de samme jentene (ca. 25 stk) men da med helt forskjellig innhold. Resultatene var nedslående men interessante. Den som var mest ærlig og oppriktig fikk veldig få og da kjedelige svar. Den som var mest uærlig fikk selvsagt mest svar og da også svar der tonen var mest flørtete. Har holdt på med alle "en stund" og trenden er helt tydelig. Den som fikk flest svar hadde bilde av en mann med masse tatoveringer, han forteller at han har hatt et voldsproblem og også sonet flere ganger. Mulig kvinner ubevisst søker en slik av ulike primærhensyn? En dominante "mann" som er sterk? Kanskje de søker de "sterkeste" og mest overlevelsesdyktige genene? En snill, skikkelig, ærlig og oppriktig mann blir nok ikke sett på som attraktivt rent mentalt - selv om jenter gjerne tror at det er slike de vil ha?

Har også hatt hell med depressive profiler, men mulig det er en annen type jenter som interesserer seg for disse.

Om jeg fortsatt driver på med dette syke spillet? Vel, stol aldri på noen på Spray/Blink, er slett ikke alle som er hva de gir seg ut for å være.

Gjest Lonkil
Skrevet

For å svare på spørsmålet ditt - tror denne følelsen er forbigående. Du er tilfreds for å ha oppnådd noe du lenge har ønsket.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Ok, dette blir kanskje et tvilsomt innlegg men jeg kjører på alikevel.

Jeg kjeder meg jo en del i jobbsituasjonen, så i forskningens navn gjorde jeg et spray/blink prosjekt. Laget 6 ulike profiler begge steder med helt forskjellig fokus. De samme profilene sendte meldinger til de samme jentene (ca. 25 stk) men da med helt forskjellig innhold. Resultatene var nedslående men interessante. Den som var mest ærlig og oppriktig fikk veldig få og da kjedelige svar. Den som var mest uærlig fikk selvsagt mest svar og da også svar der tonen var mest flørtete. Har holdt på med alle "en stund" og trenden er helt tydelig. Den som fikk flest svar hadde bilde av en mann med masse tatoveringer, han forteller at han har hatt et voldsproblem og også sonet flere ganger. Mulig kvinner ubevisst søker en slik av ulike primærhensyn? En dominante "mann" som er sterk? Kanskje de søker de "sterkeste" og mest overlevelsesdyktige genene? En snill, skikkelig, ærlig og oppriktig mann blir nok ikke sett på som attraktivt rent mentalt - selv om jenter gjerne tror at det er slike de vil ha?

Har også hatt hell med depressive profiler, men mulig det er en annen type jenter som interesserer seg for disse.

Om jeg fortsatt driver på med dette syke spillet? Vel, stol aldri på noen på Spray/Blink, er slett ikke alle som er hva de gir seg ut for å være.

tragisk så dårlig smak vi damer noen gang har.. men dette tar kaka, spør du meg! Vold og greier ... stakkars jenter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...