Gå til innhold

Endelig!!

Anbefalte innlegg

Gjest hjalmar09
Skrevet

Idag er jeg så glad. Jeg er en gutt på 23 år som har slitt med dårlig selvbilde/selvtillit en lang periode. Dette ødelga alt for meg, jeg kunne ikke si min mening blant folk og følte at alle mislikte meg. Det var en vond periode men så bestemte jeg meg for å gjøre noe med det. Gikkt il psykolog og fikk samtaler. Dermed fikk jeg troen på meg selv tilbake.

Idag meldte jeg med i en forening og var på det første møtet. Det var deilig å være der og ikke være redd noe.

C`est la vie!

Bugge1365380662
Skrevet

Det var et positivt innlegg! Så bra at du gjorde noe med det,og at du nå har det bedre. Lykke til videre,og mist ikke motet om det skulle komme en grå dag innimellom.

Skrevet

Kjempefint at du turde å ta tak i det så du fikk hjelp til å gjere ditt eige liv betre. Du kan vere stolt av deg sjølv :-)

God helsing frå

Kizza1365380506
Skrevet

Så fint å endelig få ett lysglimt. Lykke til videre.

Mvh

Skrevet

:) fint at du kommer deg, nå ligger jo verden for dine føtter...

Lykke til videre

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...