Gå til innhold

Ja, ja, så ble jeg narret i dag.... *S*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ikke slik at jeg har gjort noe "flaut", dvs ringt et sted eller oppsøkt et sted! Jeg bare leste en artikkel i Nettavisen og tenkte "javel", uten å stusse over sannhetsgehaltet, for deretter å klikke meg videre .... *S*

Først da jeg så en artikkel i Aftenposten om dagens spøker, så skjønte jeg at jeg hadde blitt lurt! ;-)

Ja, ja, jeg får trøste meg med at det sier litt om Idol som konkurranse at jeg tok det for god fisk! ;-))

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken artikkel som er spøk. Er det krompefamilien skal til syden i påska, er det at Knutebydrapene er oppklart eller er det at Mary nektes medisiner. For hvertfall den siste BØR være en spøk!

Skrevet

Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken artikkel som er spøk. Er det krompefamilien skal til syden i påska, er det at Knutebydrapene er oppklart eller er det at Mary nektes medisiner. For hvertfall den siste BØR være en spøk!

http://pub.tv2.no/TV2/startsiden/article208043.ece

Skrevet

Ha ha ha. Så ikke denne engang.... Det hadde vært kjempemoro og ringt inn. Så gjør man dagen deres litt gladere også. Da skulle jeg ha sunget Killing me softly så tårene trillet. ha ha ha ha

:-)

Gjest Terakotta
Skrevet

Jeg driter i hele 1.april -det er så teit å narre folk, det har jeg aldri fiksa.

Skrevet

Jeg leste det med idol jeg også og tenkte at nå har de begynt å dra det for langt. At nå skal liksom noen komme inn ved et så sent tidspunkt og hoppe forbi andre. Men så leste jeg om aprilsspøk på dagbladet som deg og forstod at jeg og ble lurt, men det er verre med dem som ringer og synger for full hals i telefonen hehe.

Skrevet

Den var jo litt god da.. :-)

Helt riktig gjennomført med et aktuelt tema, og et telefonnr så de kan registere hvor mange som gikk skikkelig på!

Helt enig! Og så er man jo vant til at det skal ringes etc i forb med Idol. Det blir noe annet når de har "nyhetssaker" ledsagte av nummer man kan ringe. Om man ikke har luktet lunten før, så gjør man det ihvertfall da! *S*

Skrevet

Jeg leste det med idol jeg også og tenkte at nå har de begynt å dra det for langt. At nå skal liksom noen komme inn ved et så sent tidspunkt og hoppe forbi andre. Men så leste jeg om aprilsspøk på dagbladet som deg og forstod at jeg og ble lurt, men det er verre med dem som ringer og synger for full hals i telefonen hehe.

Godt det ikke bare er meg! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har ikke sett de andre avisene i dag, men Østkanten sin var i grunn lett å få øye på..

Mullah Krekar skal bygge moske i Sofienbergparken. Den var sinnsykt billig;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...