Gå til innhold

Til døde skiller dem ad - bokstavelig talt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette er måten sjeik Yassin fikk sin bekomst:

http://www.globalresearch.ca/audiovideo/apachehit.mpg

Jeg advarer på det sterkeste; dette er ikke barne-TV! Denne filmen kan nysgjerrigheten klare seg godt uten.

Men for de som har mage til det; dette er en meget effektiv påte å slå ut terrorister på uten å påføre seg selv unødige tap. Kunne med fordel anvendes neste gang yrkesdemontranten Lillevolden lager kvalme i Oslos gater eller utenfor den israelske ambassaden.

Rest in pieces...

Skrevet

Men det er jo akkurat det Hamas sine selvmordsaktivister gjør i Israel.

Jeg har påpekt det en rekke ganger - deg, Sharon og Hamas er tre stykker av samme alen.

Helt like.

Bare at Hamas ihvertfall kan påstå at de forsvarer landområdene deres.

Skrevet

Jeg har påpekt det en rekke ganger - deg, Sharon og Hamas er tre stykker av samme alen.

Helt like.

... er like moderne som kjerrehjulet og hestepisken. Hvilke landområder var det Hamas forsvarte igjen, sa du?

En annen ting: bryter Hamas med krigens folkerett - ja eller nei?

Skrevet

... er like moderne som kjerrehjulet og hestepisken. Hvilke landområder var det Hamas forsvarte igjen, sa du?

En annen ting: bryter Hamas med krigens folkerett - ja eller nei?

Selvsagt er selvmordsbombing brudd på folkeretten. Hamas (og Sharon) er terrorister som bryter den, og du forsvarer disse terroristene.

Jeg fordømmer begge, og dine bortforklaringer.

Skrevet

Selvsagt er selvmordsbombing brudd på folkeretten. Hamas (og Sharon) er terrorister som bryter den, og du forsvarer disse terroristene.

Jeg fordømmer begge, og dine bortforklaringer.

...og fem ulver diskuterer hva de skal ha til middag, så er resultatet gitt på forhånd. FNs fiendtlige resolusjoner er utgått av medlemsland som har verdensrekord i brudd på menneskerettighetene. Hva sier vel det om troverdigheten deres når de skal vedta resolusjoner mot Israel?

Sharon er statsminister i en lovlig, internasjonalt anerkjent demokratisk stat, Hamas er en gjeng statsløse kriminelle som dreper uskyldige med fullt overlegg. Det er MORD! En trenger ikke hyllemeter med leksikon for å fastslå hvem som er terrorister og hvem som bryter folkeretten.

Når ble det brudd på krigens folkerett å forsvare sivilbefolkningen mot gærninger som dreper seg selv for å ta med seg flest mulig sivile i døden?

Synes du tilintetgjørelsen av jødene og Israel går for sakte?

Skrevet

...og fem ulver diskuterer hva de skal ha til middag, så er resultatet gitt på forhånd. FNs fiendtlige resolusjoner er utgått av medlemsland som har verdensrekord i brudd på menneskerettighetene. Hva sier vel det om troverdigheten deres når de skal vedta resolusjoner mot Israel?

Sharon er statsminister i en lovlig, internasjonalt anerkjent demokratisk stat, Hamas er en gjeng statsløse kriminelle som dreper uskyldige med fullt overlegg. Det er MORD! En trenger ikke hyllemeter med leksikon for å fastslå hvem som er terrorister og hvem som bryter folkeretten.

Når ble det brudd på krigens folkerett å forsvare sivilbefolkningen mot gærninger som dreper seg selv for å ta med seg flest mulig sivile i døden?

Synes du tilintetgjørelsen av jødene og Israel går for sakte?

Som du vet finner du ikke én nasjon i verden som ikke mener at palestinerene skal ha deres egen stat.

Ikke én.

Det var en fornøyelse å trekke teppe vekk under deg igjen.

Skrevet

Som du vet finner du ikke én nasjon i verden som ikke mener at palestinerene skal ha deres egen stat.

Ikke én.

Det var en fornøyelse å trekke teppe vekk under deg igjen.

Jeg står ikke på tepper, jeg står på fast grunn. Tåpelighetene dine vitner om dårlig oppdragelse. Kommer du ikke fra et møblert hjem?

Skrevet

Helt like.

Dette viser bare hvor fullstendig feil din forståelse og oppfatning er.

Her tas helt konkrete personer av dage.

Hamas tar helt tilfeldige sivile uskyldige av dage - og har disse som primære mål. Selvmordsbomber dreper tilfeldige uskyldige offre - hver gang.

Ser du ikke forskjellen på det, så er du mer skrudd i hue enn jeg tidligere trodde...

Skrevet

Dette viser bare hvor fullstendig feil din forståelse og oppfatning er.

Her tas helt konkrete personer av dage.

Hamas tar helt tilfeldige sivile uskyldige av dage - og har disse som primære mål. Selvmordsbomber dreper tilfeldige uskyldige offre - hver gang.

Ser du ikke forskjellen på det, så er du mer skrudd i hue enn jeg tidligere trodde...

Hva du tror er selvsagt ditt eget problem.

Skrevet

Hva du tror er selvsagt ditt eget problem.

Ser du forskjellen jeg peker på?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...