Gå til innhold

har kongen alkoholprob.

Anbefalte innlegg

Gjest mizzie
Skrevet

har hørt at kongen har alkoholproblemer, og at dette var kjent blant folk. har aldri hørt det før jeg. Tror dere det stemmer at han har det?

Gjest vodbatt
Skrevet

har ALDRI hørt det tidligere, så det tror jeg ingenting på.

Gjest mizzie
Skrevet

har ALDRI hørt det tidligere, så det tror jeg ingenting på.

tror ikke det jeg heller, men hvorfor jeg ikke tror det vet jeg ikke :) jeg kjenner han jo ikke, har knappt sett`n.

Gjest mizzie
Skrevet

aprilsnarr kanskje???

mizzie hadde glemt at det er 1. april i dag, så det var ikke spøk :) Satt bare å tenkte på det plutselig, fant ut at jeg kunne høre med dere.

Gjest vodbatt
Skrevet

tror ikke det jeg heller, men hvorfor jeg ikke tror det vet jeg ikke :) jeg kjenner han jo ikke, har knappt sett`n.

hadde dette stemt så hadde vi visst det, for da hadde pressen klart å formidle oss dette for leeeenge siden

gidder ikke bruke tid på å spekulere i det heller, ikke noe jeg kan gjøre med det allikevel

Skrevet

Kan ikke huske å ha hørt det om harald. Kong olav, derimot, var i perioder rimelig hard på flaska. Finnes mange "gode" historier fra marinen etc. om det.

"........................"

Skrevet

Aldri hørt det nei, men må jo lure hva som er gærnt når Sonja skal flytte. Men hun trenger kanskje et krypinn til den franske elskeren?

Gjest Tristelin@
Skrevet

Jeg har hørt mye rart om kongefamilien jeg! Rykter er rykter! Om lausunger og elskere og andre som er nesten alkiser og vice versa. La vær å høre på det. Blir det mer enn rykter, får vi beskjed tenker jeg!

Skrevet

Aldri hørt det nei, men må jo lure hva som er gærnt når Sonja skal flytte. Men hun trenger kanskje et krypinn til den franske elskeren?

Hun skal jo ikke flytte, men ha et atelier eller noe sånt.

Og så beholder man vel også leiligheten med tanke på fremtiden har jeg lest, sånn når krompen & co. etter hvert flytter inn på slottet (når krompen blir konge altså). Statistisk sett er det jo størst sjanse for at dronningen blir enke, fremfor at kongen blir enkemann. Og så er jo dette leiligheten etter moren til dronningen, så det er vel litt affeksjonsverdi.

Det er jo mulig jeg er naiv, og at det ligger helt andre ting bak, men det får så bare være... :-)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221541

http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelige/article764158.ece

Skrevet

Hun skal jo ikke flytte, men ha et atelier eller noe sånt.

Og så beholder man vel også leiligheten med tanke på fremtiden har jeg lest, sånn når krompen & co. etter hvert flytter inn på slottet (når krompen blir konge altså). Statistisk sett er det jo størst sjanse for at dronningen blir enke, fremfor at kongen blir enkemann. Og så er jo dette leiligheten etter moren til dronningen, så det er vel litt affeksjonsverdi.

Det er jo mulig jeg er naiv, og at det ligger helt andre ting bak, men det får så bare være... :-)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=221541

http://www.aftenposten.no/nyheter/kongelige/article764158.ece

Gemini, jeg skjønner godt at Sonja beholder leiligheten. Er det ikke leiligheten etter mora hennes også?

Ellers så måtte jeg bare slenge litt med leppa :o(

Gjest bebba
Skrevet

Han må jo drikke en del som en del av det å være konge. Når det blir et problem er en kulturell definisjon. Han trenger ikke å kjøre etterpå så han blir ikke tatt for promillekjøring. Jeg tror neppe at han sitter og tar en pils eller to med Sven O.

Skrevet

Han må jo drikke en del som en del av det å være konge. Når det blir et problem er en kulturell definisjon. Han trenger ikke å kjøre etterpå så han blir ikke tatt for promillekjøring. Jeg tror neppe at han sitter og tar en pils eller to med Sven O.

hehe - det nye radarparet Harald og SvenO *LOL*

Skrevet

Gemini, jeg skjønner godt at Sonja beholder leiligheten. Er det ikke leiligheten etter mora hennes også?

Ellers så måtte jeg bare slenge litt med leppa :o(

Joda, det er leiligheten som mora hennes bodde i tidligere.

:-)

Gjest bebba
Skrevet

hehe - det nye radarparet Harald og SvenO *LOL*

Dronningen og Marit Tjessem er blitt venninner og har tatt en skitur sammen. Det har jeg ikke problemer med å forstå, men hvis jeg hører om kongen og Sven O. sammen får jeg virkelig problemer.

Skrevet

Dronningen og Marit Tjessem er blitt venninner og har tatt en skitur sammen. Det har jeg ikke problemer med å forstå, men hvis jeg hører om kongen og Sven O. sammen får jeg virkelig problemer.

jeg bare så dem for meg over pilsglasset :)

Gjest bebba
Skrevet

jeg bare så dem for meg over pilsglasset :)

Jeg kan godt se dem for meg med hver sin halvliter i hånda og le høyt, men jøss hvis det skjedde i virkeligheten ville jeg fått problemer med å bo videre i Norge.

Skrevet

Jeg kan godt se dem for meg med hver sin halvliter i hånda og le høyt, men jøss hvis det skjedde i virkeligheten ville jeg fått problemer med å bo videre i Norge.

Jeg synes ikke det hadde vært det helt store jeg heller. Det hadde vært litt av en reportasje i Se og Hør, men jeg må fremdeles le ved tanken :o)

Skrevet

Jeg har hørt mye rart om kongefamilien jeg! Rykter er rykter! Om lausunger og elskere og andre som er nesten alkiser og vice versa. La vær å høre på det. Blir det mer enn rykter, får vi beskjed tenker jeg!

Det er akkurat like mye umoral, hor, drikking, plyndring og generell moro i kongehusene oppover i historien som blant folk flest (kanskje til og med mer i noen tilfeller). De er da pokker meg mennesker, de også :-)

"........................."

Gjest strandhai
Skrevet

Ja, det er helt sikkert riktig.

Herregud, for et latterlig spoersmaal. Har du virkelig ikke noe bedre aa ta deg til?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...