Gjest poelsa Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 I så fall er det en familiesvakhet. Hans far, og søster i Rio, var/er vel rimelig glad i flaska. 0 Siter
morsan Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 I så fall er det en familiesvakhet. Hans far, og søster i Rio, var/er vel rimelig glad i flaska. Som gamlekong Olav etter sigende skulle ha sagt en gang: "Ta deg et glass melk Harald! Overrask magen!!" 0 Siter
morsan Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Joda, det er leiligheten som mora hennes bodde i tidligere. :-) Ja, men Sonja vokste opp i en gedigen villa i Tuengen Allé (Vet ikke om jeg skal være imponert eller flau over meg selv for den kunnskapen! *S*) 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Med Ari Behn som svigersønn er det jo fantastisk at mannen ikke sitter i fosterstilling og luller i en krok. Dersom han heller tar en tur i vinkjelleren noen ganger om dagen og sjekker årgangene forstår jeg ham godt. På Skaugum har det i mange år blitt destilert flotte saker i kjelleren der Sonja har brenneriet sitt. Skaugum skal derfor skifte navn til Svinestien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.