Gå til innhold

Hvorfor har noen fått melding om restskatt

Anbefalte innlegg

Gjest plutt
Skrevet

..og andre ikke?

Plutselig vet så mange om de må betale eller får igjen på skatten, hvorfor får ikke slle brev ca samtidig?

Er så spent på om jeg må betale.. :-(

Skrevet

De poster de nok fortløpende. Jeg fikk min to dager etter naboer/kolleger.

Skrevet

Jeg har ikke fått min enda... men prata med likningskontoret, og de sa at de blir sendt ut i puljevis... i fra sverige.. fordi det er billigest... man kan nok bare smøre seg med tolmod!

Skrevet

Jeg venter også...har ikke fått ennå, og flere og flere rundt meg går rundt og gliser og har fått igjen såå mye...og her sitter jeg og vet ingenting. *sukk*

Skrevet

Jeg venter også...har ikke fått ennå, og flere og flere rundt meg går rundt og gliser og har fått igjen såå mye...og her sitter jeg og vet ingenting. *sukk*

Jeg ringte jeg :) :) :)

så nå vet du hva alle glisene betyr.... og jeg som var OVERBEVIST om baksmell

Skrevet

I min kommune må vi vente til april måned! (Bite negler)

Skrevet

Jeg er mest spent på om jeg slipper å skrive den sjøl eller ikke. Håper jeg klarer meg med ferdigutfyllt og det ikke er noen feil.

For to år siden brukte jeg 3 uker på å skrive den. Skikkelig pes.

Kizza1365380506
Skrevet

De sender det ut puljevis. Ditt budskap kommer nok snart.

Mvh

Gjest browneyed girl
Skrevet

I noen kommuner får man ikke ligninga før etter påske!! Står på nettsidene til skatteetaten.....!!Men hvis du er veldig nysgjerrig kan du jo ringe til ligningskontoret å høre! Det gjorde jeg og nå slipper jeg å gå å bite negler lenger.......:-)

Så slipper du å bli nervevrak i påska.....:-) Håper på det beste for din skyld!!

Skrevet

I min kommune må vi vente til april måned! (Bite negler)

Nå er de jo April da....

De sier at de siste ska være ute før påske.... så noen sier datt og andre sier ikke..

Gjest plutt
Skrevet

I noen kommuner får man ikke ligninga før etter påske!! Står på nettsidene til skatteetaten.....!!Men hvis du er veldig nysgjerrig kan du jo ringe til ligningskontoret å høre! Det gjorde jeg og nå slipper jeg å gå å bite negler lenger.......:-)

Så slipper du å bli nervevrak i påska.....:-) Håper på det beste for din skyld!!

Jeg ringte ligningskontoret, og slike opplysninger hadde de ikke oversikt over, sa de....

???

Gjest plutt
Skrevet

Jeg ringte jeg :) :) :)

så nå vet du hva alle glisene betyr.... og jeg som var OVERBEVIST om baksmell

Jeg ringte ligningskontoret, og slike opplysninger hadde de ikke oversikt over, sa de....

???

Skrevet

???

Hmmm... å joda, men det er alt etter hvem du møter på telefonen da, en annen som ringte fikk ikke vite det, men du får ikke vite det med resepsjonisten for å si det sånn!

Gjest browneyed girl
Skrevet

???

hmm......!!såpass.jeg ringte liknongskontoret i min hjem-by og da fikk jeg oppgitt skatten min.måtte bare oppgi fødsels-og personnummer......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...