Gå til innhold

Billig barnevennlig indisk restaurant

Anbefalte innlegg

Gjest trebarnsmamma
Skrevet

Gjerne Grønland eller Grünerløkka. Noen tips?

Skrevet

Rehmans midt på Grunerløkka? der er de hyggelige. Men jeg vet ikke om indiske restauranter som har lekerom eller sånt hvis det var det du mente.

Gjest trebarnsmamma
Skrevet

Rehmans midt på Grunerløkka? der er de hyggelige. Men jeg vet ikke om indiske restauranter som har lekerom eller sånt hvis det var det du mente.

Neida. Vi trenger IKKE lekerom, vi skal spise! Er det i Seilduksgata? OK mat og service og ikke så dyrt? Greit for barn?

Jeg nekter å gå på MacDonalds o.l. når vi av ulike årsaker vil spsie ute...

Skrevet

Neida. Vi trenger IKKE lekerom, vi skal spise! Er det i Seilduksgata? OK mat og service og ikke så dyrt? Greit for barn?

Helt greit for barn, kan være litt fullt i helgene, men personalet er kjempegreie og fleksible. Maten er super, ikke somm alle sånne dusinvare indiske restauranter!

Men er det ikke Torvald Meyers gate da? Adressen er kanskje Seilduksgt, men det ligger litt lenger ned.

Jeg surrer sånn. Det ligger høyt oppe iallfall. Gå fra Birkelunden og nedover et lite stykke, det ligger på høyre side, Kos dere da!

Gjest Pricilla
Skrevet

Det er ikke billig der nei.. 250,- kr for en rett..

Men maten er knallgod, og personalet hyggelige..

Må det være indisk da? Lille Asia i Markveien (ved siden av posten) har kjempegod thai/kina/vietnam-mat til 95 kr retten.

Og så har de en heeeeeeeeerlig dessert der, fritert banan med is! *sikle sikle* Og jeg liker ikke desserter engang egentlig.

Gjest trebarnsmamma
Skrevet

Det er ikke billig der nei.. 250,- kr for en rett..

Men maten er knallgod, og personalet hyggelige..

Må det være indisk da? Lille Asia i Markveien (ved siden av posten) har kjempegod thai/kina/vietnam-mat til 95 kr retten.

Og så har de en heeeeeeeeerlig dessert der, fritert banan med is! *sikle sikle* Og jeg liker ikke desserter engang egentlig.

Ojsann...250 for en rett, det var ikke billig. Ikke billig når man skal betale for 5 fra en lommebok :-(

Takk for tips. Neida, det behøver ikke være indisk!

Skrevet

Den på den andre siden av Birkelunden, over gata for Scorpius. I Toftesgata på oversiden av Naboens.

laguna1365380434
Skrevet

Barnevennlig : aner ikke

Billig : yes!

Dritgod mat og hyggelig service, absolutt.

Prøv Anmarkali nederst i Thorvald meyers gt. Jeg synes den er superbra. Plass får man også, og blir ikke trøkt helt opp i andre folk. Hvilket jeg synes er et pluss.

Skrevet

Barnevennlig : aner ikke

Billig : yes!

Dritgod mat og hyggelig service, absolutt.

Prøv Anmarkali nederst i Thorvald meyers gt. Jeg synes den er superbra. Plass får man også, og blir ikke trøkt helt opp i andre folk. Hvilket jeg synes er et pluss.

Der er det god mat.

Men husker du den lille, billige i Sofienberggata som brant? Der var det godt og billig men kanskje ikke så hygienisk.

laguna1365380434
Skrevet

Der er det god mat.

Men husker du den lille, billige i Sofienberggata som brant? Der var det godt og billig men kanskje ikke så hygienisk.

Den var super! Hygienen(eller mangelen på) så jeg glatt gjennom fingerne med;)

Skrevet

Den var super! Hygienen(eller mangelen på) så jeg glatt gjennom fingerne med;)

Jeg og overså den. Og nå ble jeg sulten. Mix grill tandoori med nanbrød. Og det hadde vært noe nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...