Goliath Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Jeg skriver ikke om "jøder", men om hva staten Israel gjør - totalt uavhengig av om de som utfører det er jøder, muslimer, kristne, ateister eller buddhister. Jada Sør...jada....:-) 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 trives du epletre, sånn generelt, eller har det vært fælt å være der? hilsen Jeg storkoser meg:0) Var litt tungt i begynnelsen, da jeg mistet begge mine bestemodre i høst, men jeg stortrives naa. Savner bare aa ha tid for meg selv. Er alltid folk rundt meg her i huset. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Du får jo oppleve noe nytt da. Ikke sikkert du får være med på noe slikt en gang til ;o) At du vil være hjemme alene skjønner jeg godt. Men bli med, så kan du feire at det er over på onsdag ;-) 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Du får jo oppleve noe nytt da. Ikke sikkert du får være med på noe slikt en gang til ;o) At du vil være hjemme alene skjønner jeg godt. Men bli med, så kan du feire at det er over på onsdag ;-) Men jeg har jo vert der nede ett titalls ganger allerede. Er jo ikke noe nytt denne gangen. Spise middag, hoere ungene krangle og bare sitte der rett opp ned, og se i veggen resten av dagene! Du har INGEN ANING om hvor kjedelig det er!:0) Nei stemmer for aa holde meg hjemme jeg. Koste hva det koste vil!:0) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Men jeg har jo vert der nede ett titalls ganger allerede. Er jo ikke noe nytt denne gangen. Spise middag, hoere ungene krangle og bare sitte der rett opp ned, og se i veggen resten av dagene! Du har INGEN ANING om hvor kjedelig det er!:0) Nei stemmer for aa holde meg hjemme jeg. Koste hva det koste vil!:0) Å, har du vært der før? Nei, da får du ta en hvit løgn. Si du ikke er i form til den slags. 0 Siter
Rubia Skrevet 2. april 2004 Skrevet 2. april 2004 Men de blir saa sure! Var aerlig en annen gang da jeg ikke ville bli med! VMora snakka nesten ikke til meg paa ei uke! Rar familie dette. PS. Det verste med aa reise ned der er vell at jeg ikke kan royke paa tre dager;0) Merkelig familie da... Ja, da synes jeg synd om deg... Lykke til epletre. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Vennen min, du vet hva tante sier!!! Bli hjemme du. Du skal jo snart hjem, hurra! Klem 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Glemte å skrive *hytter med fingen* Altså: Du vet hva tante sier!! *hytter med fingen* Sånn, nå kom den fornuftige tanten frem. Men det kan jeg jo ikke være, for all del. ) Enda en klem! 0 Siter
laban Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Kan du ikke fikse en konkurrerende invitasjon til et eller annet, da? At du har fått tilbud om å gjøre noe du IKKE har gjort X ganger før denne helgen - sammen med en venninne eller noe sånt? Det trenger jo ikke være så spennende som du forteller dem, bare du har en eller annen du kan treffe i løpet av helgen og liksom gjøre noe sammen med. Hvis du kjenner noen som har tilsvarende jobb, vil hun kanskje være med på notene og gi deg "alibi". Men jeg forstår godt at det er vanskelig. 0 Siter
nynne Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Bare si det som det er. Spiller det noen rolle om hun blir sur da? Du skal jo snart hjem jente! Ta deg av ungene som best du kan og konsentrer deg om dem. På den annen side, kan det tenkes at hun ikke liker at du er alene i deres hjem? Litt engstelig for festing og guttebesøk og laaaaange telefonsamtaler hjem til tante??? 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Vennen min, du vet hva tante sier!!! Bli hjemme du. Du skal jo snart hjem, hurra! Klem Jo takk tante. Tror jeg blir hjemme ja. Bare tre mnd igjen naa:0) 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Vennen min, du vet hva tante sier!!! Bli hjemme du. Du skal jo snart hjem, hurra! Klem Reiste ikkje:0) Sa eg va litt daarlige og ikkje ville sitta i bilen i 4 timer og det va greit det. Saa idag sov eg te over 12. Det harkj skjedd siden Russetiden! Herligt! Imorgen ska eg klyppa haaret! Kort! Vett at mor blir fornoyde daa vertfall.. Ka seie du? Tror du det blir bra? Haape alt staar bra te. Stooooooor klem 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Reiste ikkje:0) Sa eg va litt daarlige og ikkje ville sitta i bilen i 4 timer og det va greit det. Saa idag sov eg te over 12. Det harkj skjedd siden Russetiden! Herligt! Imorgen ska eg klyppa haaret! Kort! Vett at mor blir fornoyde daa vertfall.. Ka seie du? Tror du det blir bra? Haape alt staar bra te. Stooooooor klem Tror du gjorde lurt der. Det er jo ikke rektigt å lura folk men alikavel. Ska du klippa det kort, det blir sikkert fint. Lenge siden eg har sett deg med heilt kort hår nå. Har du hørt ka så skjedde i Stavanger i går? Væpna ran og skyding midt på domkjerkeplassen. Godt me ikkje va der. Kunne jo skjedd nogen så va på vei te arbeid. Usj, ka e trygga Norge blitt te. Vel ska ud og lakka båten. Har ikkje sove så godt på lenge så nå når eg har pusst og gnikt på an. Håbe me blir ferdige te Skjertorsdag då kan me få an på sjøen tidligt i år. Glede meg. Me snakkes vennen. Han ein kjempefine dag. Klem fra tante 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Tror du gjorde lurt der. Det er jo ikke rektigt å lura folk men alikavel. Ska du klippa det kort, det blir sikkert fint. Lenge siden eg har sett deg med heilt kort hår nå. Har du hørt ka så skjedde i Stavanger i går? Væpna ran og skyding midt på domkjerkeplassen. Godt me ikkje va der. Kunne jo skjedd nogen så va på vei te arbeid. Usj, ka e trygga Norge blitt te. Vel ska ud og lakka båten. Har ikkje sove så godt på lenge så nå når eg har pusst og gnikt på an. Håbe me blir ferdige te Skjertorsdag då kan me få an på sjøen tidligt i år. Glede meg. Me snakkes vennen. Han ein kjempefine dag. Klem fra tante Ok da klippe eg det.. *jelp!* Sitte aa kjede meg. Fant barskapet te familien.. Har saade her i mange timer nu! Lykke te med baaden da.. Kos daakk masse E kusinaa mi jemma i paasken eller? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Ok da klippe eg det.. *jelp!* Sitte aa kjede meg. Fant barskapet te familien.. Har saade her i mange timer nu! Lykke te med baaden da.. Kos daakk masse E kusinaa mi jemma i paasken eller? Ja hu kom hjem på fredag. Hadde besøk for henne på syndag og så reise hu og Stian te danmark på torsdag te mandag igjen. De e så koseligt å ha na her. Løye med det. Hu e hos Stian idag. Klokkå e bare 9 her så hu sove nok i nogen timer te. Ska eg be na gå inn på msn når hu våkne? Blei du fine på håret? 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Ja hu kom hjem på fredag. Hadde besøk for henne på syndag og så reise hu og Stian te danmark på torsdag te mandag igjen. De e så koseligt å ha na her. Løye med det. Hu e hos Stian idag. Klokkå e bare 9 her så hu sove nok i nogen timer te. Ska eg be na gå inn på msn når hu våkne? Blei du fine på håret? Klokka e bare tri om natten her saa haaret e langt ennaa;0) Hoppe i seng nu! Hils S (og onkle og fetter). Ha ein kjempefin paaske viss eg ikkje snakke med deg foer.. Ska alle ud i baaden eller?? 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Klokka e bare tri om natten her saa haaret e langt ennaa;0) Hoppe i seng nu! Hils S (og onkle og fetter). Ha ein kjempefin paaske viss eg ikkje snakke med deg foer.. Ska alle ud i baaden eller?? Nei det blir bare onkel og meg. Kan be na logga seg på i kveld då kanskje. God natt vennen og sov godt. Nattiklem 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Nei det blir bare onkel og meg. Kan be na logga seg på i kveld då kanskje. God natt vennen og sov godt. Nattiklem Gudd:-) Harkj snakkt med hu paa ei stonn naa.. sente hu ein mail tidligere i natt ang noe billi sminkegreier hu bruke... Faa hu te aa logge paa;-) E nok paalogga viss ikkje bagrusen tar meg imorgentili;-) Natti (eller god morgen!) Klem 0 Siter
Gjest epletre Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Nei det blir bare onkel og meg. Kan be na logga seg på i kveld då kanskje. God natt vennen og sov godt. Nattiklem Haaret e klyppt og ser kjempebra ud! Sjelden eg e saa fornoyde!!:0) Men det blir nok vanskeli aa faa det liga fint te sjol med mine kroller lissom! Moren i huset ska ta bilder av meg... Ska prove aa senna di over mail te deg:-) 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Haaret e klyppt og ser kjempebra ud! Sjelden eg e saa fornoyde!!:0) Men det blir nok vanskeli aa faa det liga fint te sjol med mine kroller lissom! Moren i huset ska ta bilder av meg... Ska prove aa senna di over mail te deg:-) Håpe du klare det. Glede meg te å se kor fine du blei. Siste dag i båten idag. Om me ikkje blir ferdige idag så tror eg at eg spyr. E så trøtte. Ikkje vande me kroppsarbeid vett du og to uger av det, puh.. Nydeligt ver idag, eg glede meg egentligt te å åg ud. Dt e dt så e sjarmen me det. Dt e så fint der me sjøen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.