Gå til innhold

Påskeferie mmmmmmmmmmmmmm

Anbefalte innlegg

Gjest bebba
Skrevet

Noe så deilig. Late dager alene hjemme, treffe venner og hyggelige mennesker, flørte litt innimellom, lese bøker og aviser langt utover dagen, strikke, se krim på tv, glemme jobben for en stund, gå en tur på Aker brygge, gå på kino, spise lammestek, spise sjokolade, rydde på verandaen......................................................................................

Fortsetter under...

Kizza1365380506
Skrevet

Kos deg bebba. Jeg pusser båt og tro det eller ei, jeg koser meg utrolig med det.

Mvh

Skrevet

Ha en riktig god ferie :)

Er ferie her i huset også.

Skal gjøre litt fornuftig som å lese litt og gjøre lekser, samt sette opp en hundegarde jeg har kjøpt.

Ellers så skal vi kose oss her også...fredag skal familien møtes hos mamsen slik at unga kan lete etter egg ol.

Og så skal jeg kanskje ut og ri med en venninde...hakke ridd på over ti år så det blir spennende :)

Barna drar mandag kveld og kommer tilbake torsdag kveld...så da blir det bare meg og dyra her som slikker påskesol i husveggen.

:)

Skrevet

Ha en riktig god ferie :)

Er ferie her i huset også.

Skal gjøre litt fornuftig som å lese litt og gjøre lekser, samt sette opp en hundegarde jeg har kjøpt.

Ellers så skal vi kose oss her også...fredag skal familien møtes hos mamsen slik at unga kan lete etter egg ol.

Og så skal jeg kanskje ut og ri med en venninde...hakke ridd på over ti år så det blir spennende :)

Barna drar mandag kveld og kommer tilbake torsdag kveld...så da blir det bare meg og dyra her som slikker påskesol i husveggen.

Hundegarde = hundegård?

I såfall, hvor kjøpte du den? Hvor stor i kvm? Brukt eller ny?

Er på jakt etter en som ikke koster "skjorta"...

Annonse

Skrevet

Hundegarde = hundegård?

I såfall, hvor kjøpte du den? Hvor stor i kvm? Brukt eller ny?

Er på jakt etter en som ikke koster "skjorta"...

Jeg har vært heldig å få kjøpt privat...hundegård :)

Det er 8 deler a 1x2 m.plus to "takdeler" - har vært brukt til stor fugl - på 1x1 m.

Gav 200.-kr. pr vegg, altså 1600.-kr.

Skal hente det i morgen, og få satt det opp igjen så fort som mulig...så kan krapyla mine være ute selvom jeg ikke er det

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...