Gjest strandhai Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hei!:-) Jeg skulle gjerne hatt oppskrift paa en bombe. Noen som har noen forslag?? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Du får lese anarkist kokeboken;) Den har alt, fra hvordan lage dop av f.eks padder og bananer til hjemmemekking av våpen og eksplosiver. Gretten på noen eller? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Bor ikke du i Oslo da? Byen er proppfull av eksperter. Han med skjegget - hva er det nå han heter? 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Du får lese anarkist kokeboken;) Den har alt, fra hvordan lage dop av f.eks padder og bananer til hjemmemekking av våpen og eksplosiver. Gretten på noen eller? Hakkespett-boka??? 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Hakkespett-boka??? *lol* Nei, kokeboken er vel så langt unna speiderånden man bare kommer... 0 Siter
Sør Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Bor ikke du i Oslo da? Byen er proppfull av eksperter. Han med skjegget - hva er det nå han heter? Julenissen? Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Julenissen? Med vennlig hilsen Ja - det var det ja;-) 0 Siter
Gjest Nikkløs Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 På matprat.no finner du sikkert en oppskrift på is-bombe. 0 Siter
petter smart Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Dra på felleskjøpet, kjøp 500 kg kunstgjødsel, så blander du dette med diesel. Det store problemet er å komme seg langt nok vekk før det smeller. Ellers er det jo enkelt å lage nitroglysering, men ingrediensene er relativt dyre. 0 Siter
soleil Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Ta det gule egget inni Kinder-egget og fyll med bakepulver og bittelitt vann. Voila! 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Tror TV2 sender McGyver om formiddagene nå. Der får du nok noen *knall*tips. ) 0 Siter
Mistera Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 TA en appelsin og putt kinaputter inni... ikke noe til bombe... men nokså artigt 0 Siter
Mumlegåseegg Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Har oppskrift på kalori-bombe de luxe -si fra om du vil ha den, da! 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Bor ikke du i Oslo da? Byen er proppfull av eksperter. Han med skjegget - hva er det nå han heter? Bor ikke i Oslo nei. Kommer fra en by littegrann soer for oslo.....gjett! Mulig det var Jon Lilletun du mente? Eller han Jan Simonsen? Han er nok en smule forbanna paa endel folk... Var mange bra oppskrifteer her az..takk skal dere ha!:-) 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Har oppskrift på kalori-bombe de luxe -si fra om du vil ha den, da! He heh he...merkelig sammentreff. Her sitter jeg naa og troekker i meg hjemmelagde sjokolader fra Oregon... nam! Har ei venninnne jeg kaller for Gomle Gaasegg.... 0 Siter
Gjest tod Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 http://www.capricorn.org/~akira/home/terror.html 0 Siter
Zarine Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Eg kan gi deg oppskrift på ei kaloribombe ;-) 0 Siter
Mumlegåseegg Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Bor ikke i Oslo nei. Kommer fra en by littegrann soer for oslo.....gjett! Mulig det var Jon Lilletun du mente? Eller han Jan Simonsen? Han er nok en smule forbanna paa endel folk... Var mange bra oppskrifteer her az..takk skal dere ha!:-) MOSS? 0 Siter
Gjest strandhai Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 MOSS? Neineineineiei! Tenk veikryss. Tenk stooort veikryss. Tenkt Norges stoerste veikryss. Og vi er pokkern meg saa stolte av det!:-) Kunne godt ha spart meg for han Trizdan Vindtorn da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.