modesty Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg klarer ikke å huske det i farten, det er en svensk fyr som synger, og det begynner med masse barn som ler..gammel sang, jeg husker den fra da jeg var liten. Nanananananananana....sånn der synger barna med i begynnelsen.. Dårlig forklaring, men dere pleier å være flinke likevel..=) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Det er Cornelis Wresvijk, men husker søren ikke hva sangen heter.. Handler om ungene på Karl Johan, sant? 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 ...var det jeg tenkte på. "Det sjunger nåra ungar på Karl Johan. Dom låter stärka och fina som bara ungar kan..." Var det den du mente? 0 Siter
modesty Skrevet 3. april 2004 Forfatter Skrevet 3. april 2004 ...var det jeg tenkte på. "Det sjunger nåra ungar på Karl Johan. Dom låter stärka och fina som bara ungar kan..." Var det den du mente? Ja, det var det! Tusen takk for hjelpen, den sangen er så koselig. 0 Siter
Gemini Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Ja, det var det! Tusen takk for hjelpen, den sangen er så koselig. Her er teksten: http://www.google.com/search?hl=no&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=%22Det+sjunger+n%C3%A5ra+ungar+p%C3%A5+Karl+Johan%22&lr= 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.