Gjest papirtiger Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Litt frustrert nå! Har vært innom XXL, sportshuset og super g, og funnet ut at de bare fører et merke (champion) av sportsbh'er, og de passer ikke meg..gr gr gr. Hvorfor lages sportsbh'er utelukkende i størrelse elefant? Folk med cup mindre enn C har vel også behov for sportsbh. Og må de lages så forjævlig stygge? Har sett penere bh'er hos frelsesarmeen. Hvor får man kjøpt sportsbh i størrelse 75B? Helst uten bøyle 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 http://no.kelkoo.com/sitesearch/displayLink.jsp?value=3280201108301no3280201--Sports-bh Triumph har flere å velge i. Selges i cubusbutikker + flere. 0 Siter
Rubia Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Bare for å trøste litt så er ikke alltid enkelt for oss med litt pupp heller... Alle lekre bh. med blonder og stæsj slutter i cup c... Så vi med litt større må lete som gale for ikke å måtte ende opp med slikt undertøy de hadde på 50 tallet 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 http://no.kelkoo.com/sitesearch/displayLink.jsp?value=3280201108301no3280201--Sports-bh Triumph har flere å velge i. Selges i cubusbutikker + flere. Problemet er bare at ikke alle Cubus fører sportsbh fra Triumf...jeg har nemlig sjekket Må være et utrolig dårlig marked for sportsbh'er.. 0 Siter
Gjest TIGA Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg vet at sparkjøp selger sportbh er, men husker ikke hva typer de har, tror de selger triumph. 0 Siter
Pappa Bjørn Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Sett inn en kontaktannonse så finner du sikkert mange som vil holde på dem for deg mens du gymmer? Nei, herregud, nå er det lavmål her altså.*L* Men kona skrøt fælt av noen hun bestillte fra Sportmann. 0 Siter
dolianer Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Jeg mener å huske at jeg kjøpte sportsbh på Lindex jeg? Men det er mulig jeg husker feil. Den er helt uten bøyle ihvertfall. Fantes i sort eller hvit. 0 Siter
Gjest what the... Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Problemet er bare at ikke alle Cubus fører sportsbh fra Triumf...jeg har nemlig sjekket Må være et utrolig dårlig marked for sportsbh'er.. De må da kunne skaffe det hvis de fører merket? 0 Siter
Gjest dimi Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Lindex har visst den som var best i test Swegmark, tror jeg den heter. 0 Siter
Åsemor Skrevet 3. april 2004 Skrevet 3. april 2004 Ser du har vært innom champions, men jeg har en champions kjøpt på intersport i 85b som passer meg utmerket. De hadde størrelser langt nedover og langt oppover. 0 Siter
Gjest Daisy Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Triumph har noen. De får du kjøpt på blant annet Cubus. Om de er så veldig vakre er vel en annen ting, men du skal jo sporte i de, ikke p....? 0 Siter
Gjest malun Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Bare for å trøste litt så er ikke alltid enkelt for oss med litt pupp heller... Alle lekre bh. med blonder og stæsj slutter i cup c... Så vi med litt større må lete som gale for ikke å måtte ende opp med slikt undertøy de hadde på 50 tallet KappAhl har godt utvalg i BH-er med blonder og stæsj i store størrelser. Jeg har _veldig_ store pupper og finner BH-er der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.