Gå til innhold

Hva med oss da, jenter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger merke til at det er gutta som styrer det politiske hjørnet her, og det i en nokså personifiksert og tøff tone, ispedd rimelig standhaftige fordommer og fanatisme.

Er det ingen politiske temaer som engasjerer oss jentene da?

Vi holder på med forhold, venninder, mødre og et og annet sleivspark til gutta.

Er vi politisk helt flate vi jentene?

Fortsetter under...

laguna1365380434
Skrevet

Jeg slenger meg nå med fra tid til annen, men finner det mer givende å diskutere fjas her.

De holdningene jeg møter her rundt mer seriøse ting, vet jeg ofte ikke om jeg skal le eller grine av..:-o

Håper i grunn dette kommer av at Dol ikke er som steder flest, ikke av at folk blir ærligere under anonymitet:-o

Eller så er det vel mulig at jeg biter meg mest merke i det som forskrekker meg mest;)

Skrevet

Ja, politikk er definitivt ikke min største interesse, nei. Hakket bedre enn fotball, men ikke stort mer heller.

Skrevet

Det jeg ser av politiske diskusjoner her frister ikke til deltakelse - holder meg til mer "ufarlige" temaer. Synes det er litt synd at det er sånn.

Diskuterer gjerne politikk privat, og i en fast internasjonal vennegruppe på internett - der kan det bli hett til tider - og veldig interessant med perspektiver fra mange land - selv om vi stort sett er "vestlige" alle sammen. Men så veeeldig oppegående er jeg ikke på politikk, ihvertfall ikke på nasjonalt plan - har resignert litt etter en aktiv periode tidlig i 20-årene. Lokalt og internasjonalt prøver jeg å få med meg en del.

Gjest pasa21
Skrevet

Jeg slenger meg nå med fra tid til annen, men finner det mer givende å diskutere fjas her.

De holdningene jeg møter her rundt mer seriøse ting, vet jeg ofte ikke om jeg skal le eller grine av..:-o

Håper i grunn dette kommer av at Dol ikke er som steder flest, ikke av at folk blir ærligere under anonymitet:-o

Eller så er det vel mulig at jeg biter meg mest merke i det som forskrekker meg mest;)

Jeg og slenger meg på en gang i blant........

Annonse

Skrevet

Jeg diskuterer gjerne politikk, men politikkdebattene her på DOL er uinteressante. Det er de samme argumentene om igjen, og hver av debattantene står i hvert sitt hjørne og skriker så høyt de kan mens de holder seg for øra.

Skrevet

Man har vel sine meninger om politikken...

men jeg holder meg klokelig langt unna de politiske trådene her inne...så langt det går...

:)

Skrevet

Jeg prøvde meg på noen diskusjoner for lenge siden, men kverulantene overtok alltid og ødela så jeg ga opp.

Kizza1365380506
Skrevet

Jeg har da prøvd men til ingen nytte. Men jeg vil si at ingen klarer pr.dags dato å endre mitt synspunkt på en del ting, det er jeg for gammal til. Vel jeg er åpen for det meste men jeg trenger litt overbevisning for å si det sånn.

Mvh

Gjest papirtiger
Skrevet

Politiske diskusjoner på DOL er latterlige. Det er bare noen få som ikke synes det, og det er også de som diskuterer. Jaja.

Gjest Daisy
Skrevet

Man har vel sine meninger om politikken...

men jeg holder meg klokelig langt unna de politiske trådene her inne...så langt det går...

Enig med deg i det og JA til å åpne livssynsforumet igjen.

Skrevet

Enig med deg i det og JA til å åpne livssynsforumet igjen.

Ja, et eget forum for dette hadde kanskje ikke vært så dumt nei.

Annonse

Gjest malun
Skrevet

Jeg er veldig, veldig politisk engasjert - men så viktige ting tar jeg opp i de fora hvor det faktisk kan komme noe ut av det.

Gidder ikke på bruke DOL til sånt.

Gjest den dama
Skrevet

Jeg er et svært politisk engasjert mennesk! Men de lavmåls debattene her på DOL skyr jeg!

Sant å si hopper jeg over alle innlegg hvor tråden er startet av Mr.Kahn, Grip, Goliath m.fl.

Jeg har et liv!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...