Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aha, du mener FN.

Nei, jeg mener Paul Bremer, og f. eks. stenging av en avis med sirkulasjon på 10000, fordi den kritiserte og drev satire av ham.

Fortsetter under...

• Svar 87
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

42

• Mr Kahn

8

• Tinúviel

6

• Grip

5

Mest aktive i denne tråden

Gjest QuePasta
Skrevet

Nei, jeg mener Paul Bremer, og f. eks. stenging av en avis med sirkulasjon på 10000, fordi den kritiserte og drev satire av ham.

Med "hans venner" kan du ikke mene andre enn FN.

Uansett er den påstanden ikke sann, og det er jo trist.

Skrevet

Med "hans venner" kan du ikke mene andre enn FN.

Uansett er den påstanden ikke sann, og det er jo trist.

Jeg ser du ikke kan svare for deg, men tillegger andre utsagn de ikke har gitt uttrykk for.

Gjest QuePasta
Skrevet

Jeg ser du ikke kan svare for deg, men tillegger andre utsagn de ikke har gitt uttrykk for.

"Jeg ser du ikke kan svare for deg, men tillegger andre utsagn de ikke har gitt uttrykk for. "

Dumt du tar det sånn, det var ikke meningen. Derimot forsøkte jeg å sette spissformuleringene dine i perspektiv.

Ellers kan jeg forstå at man i Irak nå ønske å prioritere sikkerhet framfor yttringsfriheten til krigshissere. Sikkerheten må på plass før demokratiseringen kan fortsette.

Skrevet

"Jeg ser du ikke kan svare for deg, men tillegger andre utsagn de ikke har gitt uttrykk for. "

Dumt du tar det sånn, det var ikke meningen. Derimot forsøkte jeg å sette spissformuleringene dine i perspektiv.

Ellers kan jeg forstå at man i Irak nå ønske å prioritere sikkerhet framfor yttringsfriheten til krigshissere. Sikkerheten må på plass før demokratiseringen kan fortsette.

Hva tyder på at dagens "strategi" fører til sikkerhet og/eller demokrati?

Gjest QuePasta
Skrevet

Hva tyder på at dagens "strategi" fører til sikkerhet og/eller demokrati?

Ingen bevis så langt. Gi noen år.

Annonse

Skrevet

Ingen bevis så langt. Gi noen år.

Du skriver: "Ingen bevis så langt. Gi noen år."

Det "argumentet" kunne man jo brukt for at Saddam "om noen år" ville innføre demokrati!

Gjest QuePasta
Skrevet

Du skriver: "Ingen bevis så langt. Gi noen år."

Det "argumentet" kunne man jo brukt for at Saddam "om noen år" ville innføre demokrati!

"Det "argumentet" kunne man jo brukt for at Saddam "om noen år" ville innføre demokrati! "

Nei. Saddam mente han hadde innført demokrati, han avholdt valg og fikk 100% av stemmene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...