Sør Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Aha, du mener FN. Nei, jeg mener Paul Bremer, og f. eks. stenging av en avis med sirkulasjon på 10000, fordi den kritiserte og drev satire av ham. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Nei, jeg mener Paul Bremer, og f. eks. stenging av en avis med sirkulasjon på 10000, fordi den kritiserte og drev satire av ham. Med "hans venner" kan du ikke mene andre enn FN. Uansett er den påstanden ikke sann, og det er jo trist. 0 Siter
Sør Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Med "hans venner" kan du ikke mene andre enn FN. Uansett er den påstanden ikke sann, og det er jo trist. Jeg ser du ikke kan svare for deg, men tillegger andre utsagn de ikke har gitt uttrykk for. 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Jeg ser du ikke kan svare for deg, men tillegger andre utsagn de ikke har gitt uttrykk for. "Jeg ser du ikke kan svare for deg, men tillegger andre utsagn de ikke har gitt uttrykk for. " Dumt du tar det sånn, det var ikke meningen. Derimot forsøkte jeg å sette spissformuleringene dine i perspektiv. Ellers kan jeg forstå at man i Irak nå ønske å prioritere sikkerhet framfor yttringsfriheten til krigshissere. Sikkerheten må på plass før demokratiseringen kan fortsette. 0 Siter
Sør Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 "Jeg ser du ikke kan svare for deg, men tillegger andre utsagn de ikke har gitt uttrykk for. " Dumt du tar det sånn, det var ikke meningen. Derimot forsøkte jeg å sette spissformuleringene dine i perspektiv. Ellers kan jeg forstå at man i Irak nå ønske å prioritere sikkerhet framfor yttringsfriheten til krigshissere. Sikkerheten må på plass før demokratiseringen kan fortsette. Hva tyder på at dagens "strategi" fører til sikkerhet og/eller demokrati? 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 6. april 2004 Skrevet 6. april 2004 Hva tyder på at dagens "strategi" fører til sikkerhet og/eller demokrati? Ingen bevis så langt. Gi noen år. 0 Siter
Sør Skrevet 6. april 2004 Forfatter Skrevet 6. april 2004 Ingen bevis så langt. Gi noen år. Du skriver: "Ingen bevis så langt. Gi noen år." Det "argumentet" kunne man jo brukt for at Saddam "om noen år" ville innføre demokrati! 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 7. april 2004 Skrevet 7. april 2004 Du skriver: "Ingen bevis så langt. Gi noen år." Det "argumentet" kunne man jo brukt for at Saddam "om noen år" ville innføre demokrati! "Det "argumentet" kunne man jo brukt for at Saddam "om noen år" ville innføre demokrati! " Nei. Saddam mente han hadde innført demokrati, han avholdt valg og fikk 100% av stemmene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.