Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et vås du presenterer.

Grip klarer nok å si ifra selv, uten deg som selvoppnevnt hoffnarr.

Nok en gang forsøker du å vri deg ut av et hjørne ved å ty til "vås" ordet ditt igjen.

Hvorfor ikke bare innrømme at du ikke tåler at andre er mot deg som du er mot dem?

Hvorfor tør du ikke å stå for de holdninger du viser?

Hvorfor så feig?

• Svar 148
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

63

• Goliath

30

• Grip

29

• Tinúviel

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nok en gang forsøker du å vri deg ut av et hjørne ved å ty til "vås" ordet ditt igjen.

Hvorfor ikke bare innrømme at du ikke tåler at andre er mot deg som du er mot dem?

Hvorfor så feig?

*ler*

Fikk du det ikke som du ville?

Beklager, men du avgjør ikke hva jeg skriver, og jeg er hamrende likeglad med hva du mener om hva jeg skriver.

Hva du måtte mene er ditt problem.

Skrevet

*ler*

Fikk du det ikke som du ville?

Beklager, men du avgjør ikke hva jeg skriver, og jeg er hamrende likeglad med hva du mener om hva jeg skriver.

Hva du måtte mene er ditt problem.

Hva vet du om hva jeg vil?

Selv synes jeg faktisk jeg får det akkurat som jeg vil nå - og jeg fryder meg jo litt over det:-)

Hvis du er så hamrende likeglad med hva jeg skriver om og til deg, så hvorfor fortsetter du å svare meg?

Dine (mangelfulle) svar er jo nettopp mer enn gode nok svar i seg selv på det jeg spør deg om....:-)

Det er ofte enklere å finne svaret i det som ikke blir sagt/skrevet, enn de ordene som faktisk blir levert.

Og du viser det jo så usedvanlig klart i dag.

Har du en dårlig dag Sør?

Skrevet

Hva vet du om hva jeg vil?

Selv synes jeg faktisk jeg får det akkurat som jeg vil nå - og jeg fryder meg jo litt over det:-)

Hvis du er så hamrende likeglad med hva jeg skriver om og til deg, så hvorfor fortsetter du å svare meg?

Dine (mangelfulle) svar er jo nettopp mer enn gode nok svar i seg selv på det jeg spør deg om....:-)

Det er ofte enklere å finne svaret i det som ikke blir sagt/skrevet, enn de ordene som faktisk blir levert.

Og du viser det jo så usedvanlig klart i dag.

Har du en dårlig dag Sør?

Du skriver: "Hva vet du om hva jeg vil?"

Jeg er likeglad hva du vil. Fatter du ikke at jeg rett og slett ikke bryr meg hva du måtte ville eller ikke ville?

Skrevet

Du skriver: "Hva vet du om hva jeg vil?"

Jeg er likeglad hva du vil. Fatter du ikke at jeg rett og slett ikke bryr meg hva du måtte ville eller ikke ville?

Det var du som spurte meg om jeg ikke fikk det som jeg ville, og derfor gav jeg deg et svar.

Jeg leser ut av din reaksjon at det ikke var det svaret du ønsket:-)

Igjen - hvis du er så hamrende likeglad med hva jeg skriver om og til deg, så hvorfor fortsetter du å svare meg?

Hvorfor så feig?

Skrevet

Det var du som spurte meg om jeg ikke fikk det som jeg ville, og derfor gav jeg deg et svar.

Jeg leser ut av din reaksjon at det ikke var det svaret du ønsket:-)

Igjen - hvis du er så hamrende likeglad med hva jeg skriver om og til deg, så hvorfor fortsetter du å svare meg?

Hvorfor så feig?

Enda et innlegg om "Sør" istedet for sak.

Skrevet

Hvorfor syter du over at jeg gjør mot deg som du gjør mot andre.

Jeg lurer på hva det er i din (dobbelt)moral som gjør at du mener du ikke skal bli behandlet slik du behandler andre?

For øvrig ønsker jeg deg en god kveld Sør. Forsøk å ikke la dette ødelegge for mye av kvelden din.

Og jeg vet at du selvfølgelig vil svare benektende og nedlatende på det, men jeg skrev det likevel - for jeg vet jo at du ikke har for vane å være ærlig om deg selv her:-)

Skrevet

Hvorfor syter du over at jeg gjør mot deg som du gjør mot andre.

Jeg lurer på hva det er i din (dobbelt)moral som gjør at du mener du ikke skal bli behandlet slik du behandler andre?

For øvrig ønsker jeg deg en god kveld Sør. Forsøk å ikke la dette ødelegge for mye av kvelden din.

Og jeg vet at du selvfølgelig vil svare benektende og nedlatende på det, men jeg skrev det likevel - for jeg vet jo at du ikke har for vane å være ærlig om deg selv her:-)

Skrevet

Men vi spammer vel ikke her Sør - gjør vi vel?

Jeg mener å huske at du så tydelig har kritisert andre for det ved en rekke anledninger tidligere.....he-he-he

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...