Gå til innhold

Laguna!!!

Anbefalte innlegg

Bente831365380491
Skrevet

Fikk et tips om at du kanskje visste dette!

Har du peiling på om det er mye verdi i førstegangsstemplede frimerker fra midten av 70 tallet, og om det er noe verdi i gamle donald-blader fra 1960?

Hadde vært fint å vite, for er det noe verdi i dem, hadde det vært greit å selge og tjene noen kroner.

laguna1365380434
Skrevet

Frimerkene må jeg desverre melde helt pass på..:-/

Donald fra sekstitallet er svært varierende i pris, og ikke nødvendigvis fryktelig dyre. I butikken jeg jobber i går de UT for mellom 40-100 kr, avhengig av når på 60tallet, hvorvidt det nr er mye i omløp, hvorvidt det er mint også videre..

Det ville gå INN for mindre penger, dessuten har butikken jeg jibber i(og sikkert flere av de andrte også) innkjøpsstopp på DD nå, for det finnes fryktelig mye på lager.

Derfor ville jeg prøvd å legge det ut på internett, hvis du vil selge det. Men jeg tviler desverre på at du vil bli særlig rik av det:-(

Bente831365380491
Skrevet

Frimerkene må jeg desverre melde helt pass på..:-/

Donald fra sekstitallet er svært varierende i pris, og ikke nødvendigvis fryktelig dyre. I butikken jeg jobber i går de UT for mellom 40-100 kr, avhengig av når på 60tallet, hvorvidt det nr er mye i omløp, hvorvidt det er mint også videre..

Det ville gå INN for mindre penger, dessuten har butikken jeg jibber i(og sikkert flere av de andrte også) innkjøpsstopp på DD nå, for det finnes fryktelig mye på lager.

Derfor ville jeg prøvd å legge det ut på internett, hvis du vil selge det. Men jeg tviler desverre på at du vil bli særlig rik av det:-(

Ok. Takk for svar hvertfall. Har bladene fra nr 28-53 fra 1960. De er veldig pent brukt. Står i en perm.

laguna1365380434
Skrevet

Ok. Takk for svar hvertfall. Har bladene fra nr 28-53 fra 1960. De er veldig pent brukt. Står i en perm.

Hos oss går nevnte blader UT for mellom femti og hundre kroner.. hundringsen for de minte..

Dette kan du selge for til en samler, det er verdien.

Om du selger til en butikk får du mindre..(antagelig en 30%)

Som tidligere nevnt har også en del butikker(inkl oss) innkjøpsstopp på DD, så var jeg deg hadde jeg sittet på dem litt til, til du får avertert/møtt en som er villig til å gi riktig pris..

:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...