Gjest jipii Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Jeg skal på date om 3 timer og er litt usikker på hvordan jeg skal være og oppføre seg. Alle jeg kjenner sier at du må være deg selv, men hva er det da? Jeg har snakket med jenta på msn i snart 3 uker der vi har snakket omtrent 2-3 timer hver eneste dag til nå. Snakket med henne senest 1 time siden og nå skal vi møtes. Hjelp, hva gjør jeg? Dette er ikke første daten min men de er like spennende hver gang 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Det folk egentlig mener når de sier "vær deg selv", er at du skal være deg selv på ditt mest sjarmerende Men merkelig råd..hvem ellers skulle du vært.. 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Det folk egentlig mener når de sier "vær deg selv", er at du skal være deg selv på ditt mest sjarmerende Men merkelig råd..hvem ellers skulle du vært.. Aston Kutcher? Brad Pitt? Robbie Williams? Idol-David? 0 Siter
Åsemor Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Det viktigste er vel å ta det rolig. Ikke stress, ikke vær nervøs, ikke lat som du er noe du ikke er. Men det er nok alt for sent nå. Hva med å la oss få vite hvordan det gikk? Blei det noe klining? 0 Siter
Gjest Tristelin@ Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Aston Kutcher? Brad Pitt? Robbie Williams? Idol-David? Han første virket på meg til å ha lite hjerneceller. Bare et inntrykk etter å ha overhørt et intervju. Brad Pitt er nok oppskrytt som date. Fjeset er for eksponert. Robbie Williams, ja, moro for en kveld kanskje. David er vel den beste av de. Men så ung da! 0 Siter
Gjest jipii Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Det viktigste er vel å ta det rolig. Ikke stress, ikke vær nervøs, ikke lat som du er noe du ikke er. Men det er nok alt for sent nå. Hva med å la oss få vite hvordan det gikk? Blei det noe klining? Tja, hva skal jeg si? Det begynte jo bra. Jeg var nervøs i starten men så mannet jeg meg opp og møtte henne. Hilste på henne og spurte om hvordan det gikk. Deretter spurte jeg om hva vi skulle finne på. Hu var sulten så vi dro innom mcdonalds og spiste. Etter det spilte vi biljard i nesten 3 timer. Det ble ikke så mye prating men jeg hadde det gøy. Om hu hadde det vet jeg ikke men vi holdt jo på i 3 timer så jeg vet ikke. Jeg skulle jobbe natteskift så jeg måtte dra derfra 23:00. Hu skulle ta bussen så jeg kjørte henne dit. Begge takket for en fin kveld og det var det. Jeg har før det snakket med henne over msn i godt over 3 uker nesten hver dag. Vi snakket om alt og ingenting. Det var jeg som foreslo om vi skulle møtes men hu var litt skeptisk i starten. Hu var sjenert og slikt sa hu og jeg sa at jeg respekterte det. Men så tok hu initiativet og spurte om vi kunne møtes. Uansett hva som skjer videre så føler jeg en personlig seier. jeg var før ekstremt sjenert og hadde problemer med alt. Nå får jeg erfaring i å snakke med jenter og det kan komme godt med videre. Igår snakket jeg mye og lot henne også snakke selvsagt. Jeg følte meg selvsikker. Men utover det vet jeg ingenting. Tiden får vise. Jeg har ikke store forhåpninger om dette men vi får se. 0 Siter
favn Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Tja, hva skal jeg si? Det begynte jo bra. Jeg var nervøs i starten men så mannet jeg meg opp og møtte henne. Hilste på henne og spurte om hvordan det gikk. Deretter spurte jeg om hva vi skulle finne på. Hu var sulten så vi dro innom mcdonalds og spiste. Etter det spilte vi biljard i nesten 3 timer. Det ble ikke så mye prating men jeg hadde det gøy. Om hu hadde det vet jeg ikke men vi holdt jo på i 3 timer så jeg vet ikke. Jeg skulle jobbe natteskift så jeg måtte dra derfra 23:00. Hu skulle ta bussen så jeg kjørte henne dit. Begge takket for en fin kveld og det var det. Jeg har før det snakket med henne over msn i godt over 3 uker nesten hver dag. Vi snakket om alt og ingenting. Det var jeg som foreslo om vi skulle møtes men hu var litt skeptisk i starten. Hu var sjenert og slikt sa hu og jeg sa at jeg respekterte det. Men så tok hu initiativet og spurte om vi kunne møtes. Uansett hva som skjer videre så føler jeg en personlig seier. jeg var før ekstremt sjenert og hadde problemer med alt. Nå får jeg erfaring i å snakke med jenter og det kan komme godt med videre. Igår snakket jeg mye og lot henne også snakke selvsagt. Jeg følte meg selvsikker. Men utover det vet jeg ingenting. Tiden får vise. Jeg har ikke store forhåpninger om dette men vi får se. Biljard? Tøft. Det var første-date etter min smak. Lykke til videre 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.