Gjest himmeline Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Traff en mann på spray, og vi hadde vårt første treff på 'orntli' for to uker siden. Vi har treffes en del ganger de ukene, og i dag kom han på besøk til meg for første gang. Han er den beste elskeren jeg noensinne har hatt. Jeg er fortsatt i syvende himmel etter de timene han var her. For en utholdende og kreativ mann. 0 Siter
Gjest pia00 Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Hørtes bra ut det! Er det drømmemannen ? 0 Siter
Gjest himmeline Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Hørtes bra ut det! Er det drømmemannen ? Det er kanskje litt tidlig å svare på, men i sengen er han det. 0 Siter
Gjest kjhg*T* Skrevet 4. april 2004 Skrevet 4. april 2004 Det er kanskje litt tidlig å svare på, men i sengen er han det. Hva syntes han om dine prestasjoner i senga da? 0 Siter
Rubia Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Så flott da Håper det varer da himmeline, og at han er toppers på andre områder også. Lykke til. Hilsen... 0 Siter
Gjest himmeline Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Hva syntes han om dine prestasjoner i senga da? Han var fornøyd:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.