Gjest malun Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 "Sort messe" av John Dickson Carr er en av de skumleste bøkene som noensinne er skrevet. "De dødes tjern" av Bernhard Borge (psevdonym for Andre Bjerke) 0 Siter
Gjest leeest Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Minette Walters og Henning Mankell er mine favoritter! Men anbefaler veldig: Hapi - Elvegudinnen av Will Smith (eller Wilbur Smith), lydboka: Parfymen også av Patrick zysken.... Se bort fra skrivefeil. 0 Siter
cecily Skrevet 5. april 2004 Skrevet 5. april 2004 Jeg har alltid hatt sans for André Bjerke (han skrev krim under pseudonymet Bernhard Borge) i påska. Husker best De dødes tjern, Nattmennesket og Døde menn går i land. JA! gode forslag! sort messe er også bra. jeg har hørt den og "døde menn går i land" på radioteatret. jeg _elsker_ radioteatret. "de dødes tjern" har jeg lest, klarte nesten ikke legge den fra meg. du har god smak, om jeg får si det. c",) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.